solhau skriver:
Jeg er studerende på ungdomsuddannelse, og er åbenbart ikke så forudseende at det var gået op for mig at jeg står uden indkomst i min. 2 måneder til sommer i perioden fra min uddannelse er slut til jeg starter på en ny...
Der er INGEN hjælp at hente på kommunen...
Jeg er enlig med to piger, så jeg har svært ved at se at det skulle være muligt at skaffe et arbejde jeg kan leve af i de måneder, og jeg kan ikke nå at spare penge op..
Så hvad gør man??
Hvad gør du?
det er bare rigtig surt show - jeg har lige stået i samme situation, jeg blev færdig med mine to uddannelser d. 18 dec, og har derefter ikke været så heldig at finde et arbejde eller en elevstilling, og søgte derfor kontanthjælp men jeg fik afslag fordi man minumum skal vente 2 måneder efter endte uddannelser med at kunne få hjælp, så ja jeg har lige siddet uden indtægter i tre måneder...
det har / er været rigtig hårdt, grunden til det er hårdt nu er jo fordi jeg er kommer bag ud med ALLE betalinger osv.
men når du er enlig forsørger er der nok andre regler for hvad man kan ? selvom det sagde de til mig på kommnunen at der ikk var noget at gøre efter endt uddannelse.
jeg håber du finder en god løsning 
Anmeld