Hvad gør I til sommer?!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.360 visninger
11 svar
3 synes godt om
5. marts 2013

Trollebaby

Jeg er studerende på ungdomsuddannelse, og er åbenbart ikke så forudseende at det var gået op for mig at jeg står uden indkomst i min. 2 måneder til sommer i perioden fra min uddannelse er slut til jeg starter på en ny... 

Der er INGEN hjælp at hente på kommunen...

Jeg er enlig med to piger, så jeg har svært ved at se at det skulle være muligt at skaffe et arbejde jeg kan leve af i de måneder, og jeg kan ikke nå at spare penge op..

Så hvad gør man??

Hvad gør du?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Hvem?

solhau skriver:

Jeg er studerende på ungdomsuddannelse, og er åbenbart ikke så forudseende at det var gået op for mig at jeg står uden indkomst i min. 2 måneder til sommer i perioden fra min uddannelse er slut til jeg starter på en ny... 

Jeg er enlig med to piger, så jeg har svært ved at se at det skulle være muligt at skaffe et arbejde jeg kan leve af i de måneder, og jeg kan ikke nå at spare penge op..

Så hvad gør man??

Hvad gør du?

Hvorfor kan du ik nå at spare penge op?

Hvis det kun drejer sig om 2 mdr, ville jeg allerede nu holde øje med gode tilbud på noget som; vaskepulver, bleer (hvis ble-børn), som man skal bruge

2 måneder ka nemt klares på max skrumpe-budget, så tænker hvis du slet slet ingen penge har, så snak med banken mht. de 2 mdr og så lev som absolut minimum...

Anmeld

6. marts 2013

serinasmor

Så hvad gør man??

Hvad gør du?

1 spar det op du kan - selvom det ikke er nemt som mor på Su
2 tag Su lån de sidst mdr inden sommerferien hvis du ikk allerede har det - det er det billigste lån der findes og hvis det alligevel ender med lån er det bedst det er billigt
3 søg med lys og lygte efter job og vær ikke kræsen - der er mange fabrikker der benytter sig af vikarer i ferier