Ondt forneden efter JM-besøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

280 visninger
1 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

Jupiter

Hej piger

Jeg sidder lige her og bliver lidt bekymret - måske helt uden grund, det må i gerne hjælpe mig med at vurdere

Jeg har været ved JM i dag, jeg er 29+3, og som altid mærkede hun jo på maven og baby. Alt var fint, og baby lå med hovedet nedad.

Her til aften har jeg så haft en del flere plukveer end jeg har oplevet før, og jeg har lidt små-ondt (nivende følelse) omkring skeden.

Jeg ved ikke om det bare er fordi JM har skubbet lidt til baby, som rykker sig lidt mere rundt nu, eller om det kan være tegn på noget andet.

Hvad tænker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

AnthonsMor

Jupiter skriver:

Hej piger

Jeg sidder lige her og bliver lidt bekymret - måske helt uden grund, det må i gerne hjælpe mig med at vurdere

Jeg har været ved JM i dag, jeg er 29+3, og som altid mærkede hun jo på maven og baby. Alt var fint, og baby lå med hovedet nedad.

Her til aften har jeg så haft en del flere plukveer end jeg har oplevet før, og jeg har lidt små-ondt (nivende følelse) omkring skeden.

Jeg ved ikke om det bare er fordi JM har skubbet lidt til baby, som rykker sig lidt mere rundt nu, eller om det kan være tegn på noget andet.

Hvad tænker i?

Jeg tror bare du har en utilfreds baby

Jeg har også tit været øm efter tur hos JM, fordi hun jo provokerer baby lidt når hun trykker på maven 

Men går det over til direkte at gøre ondt, så ring hellere en gang for meget på FG end en gang for lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.