gravid og dens symptomer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

752 visninger
12 svar
0 synes godt om
5. marts 2013

young-mother

Hej piger. Er det normalt at være svimmel under sin graviditet og ens øjne er sløve?

nedsat appetit og dårligere luftveje? gravid i uge 35+2 og mor til en lækker blomst på 19 måneder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

AnthonsMor

young-mother skriver:

Hej piger. Er det normalt at være svimmel under sin graviditet og ens øjne er sløve?

nedsat appetit og dårligere luftveje? gravid i uge 35+2 og mor til en lækker blomst på 19 måneder

Spiser du dine jernpiller? Hvis du gør, så tag lige og snak med lægen om de ikke er gode nok!

Appetitten kan have meget at gøre med, at mavesækken jo bliver mast lidt, så der er ikke plads til så meget

Og lungerne bliver altså også mast lidt af den lille skid der ligger inde og vokser

Men bliver du utryg, så kontakt hellere læge eller FG en gang for meget

Anmeld

5. marts 2013

young-mother

Martsbaby skriver:

Spiser du dine jernpiller? Hvis du gør, så tag lige og snak med lægen om de ikke er gode nok!

Appetitten kan have meget at gøre med, at mavesækken jo bliver mast lidt, så der er ikke plads til så meget

Og lungerne bliver altså også mast lidt af den lille skid der ligger inde og vokser

Men bliver du utryg, så kontakt hellere læge eller FG en gang for meget

jeg er først startet på jern igår så

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

young-mother skriver:

jeg er først startet på jern igår så

Så er det da klart at du er svimmel! Du er 25 uger i underskud!!!!

Jeg ville ringe til lægen og få hørt om du evt. kan få taget en blodprøve.. Det er jo for at holde din blodprocent nogenlunde høj, så du ikke kommer til at lide for meget af træthed og sådan

Anmeld

5. marts 2013

young-mother

Martsbaby skriver:

Så er det da klart at du er svimmel! Du er 25 uger i underskud!!!!

Jeg ville ringe til lægen og få hørt om du evt. kan få taget en blodprøve.. Det er jo for at holde din blodprocent nogenlunde høj, så du ikke kommer til at lide for meget af træthed og sådan

åh nej, nu blir jeg bange

Anmeld

5. marts 2013

AnthonsMor

young-mother skriver:

Det behøver du ikke, men jeg forstår godt at din krop reagerer..

Men ring i morgen og hør om de vil tjekke det på dig eller om de bare synes du skal sørge for at få jern hver dag

Det er langt fra alle der har BRUG for det jerntilskud, men det anbefales jo af en grund

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

young-mother skriver:

Ej du behøver ikke at blive bange! Men ja jeg kan godt forstå at du er træt og svimmel, hvis du ikke tager jern. 

Men det er jo "kun" en anbefaling. Der er sikkert mange som ikke tager jern under graviditen, hvor det ikke har betydning. Men jeg synes også at du skal få taget en blodprøve for at se din blodprocent. Du har måske brug for ekstra jern, end det der normalt anbefales. Men snak lige med din læge om det

Anmeld

5. marts 2013

young-mother

Miss Church skriver:

Ej du behøver ikke at blive bange! Men ja jeg kan godt forstå at du er træt og svimmel, hvis du ikke tager jern. 

Men det er jo "kun" en anbefaling. Der er sikkert mange som ikke tager jern under graviditen, hvor det ikke har betydning. Men jeg synes også at du skal få taget en blodprøve for at se din blodprocent. Du har måske brug for ekstra jern, end det der normalt anbefales. Men snak lige med din læge om det

åh pyh ! har nemlig ik følt mig brug for det.. men det kan man altid komme og sige bagefter.. må jeg tage 2 piller som erstatning ??

ja taler lige med lægen om det.. min jdm ved godt jeg ikke har taget dem i alle uger... hun fik mig startet på dem nemlig..

Anmeld

5. marts 2013

young-mother

Martsbaby skriver:

Det behøver du ikke, men jeg forstår godt at din krop reagerer..

Men ring i morgen og hør om de vil tjekke det på dig eller om de bare synes du skal sørge for at få jern hver dag

Det er langt fra alle der har BRUG for det jerntilskud, men det anbefales jo af en grund

gør jeg i morgen .. .. tak for rådet

Anmeld

5. marts 2013

Miss Church

young-mother skriver:

åh pyh ! har nemlig ik følt mig brug for det.. men det kan man altid komme og sige bagefter.. må jeg tage 2 piller som erstatning ??

ja taler lige med lægen om det.. min jdm ved godt jeg ikke har taget dem i alle uger... hun fik mig startet på dem nemlig..

Det ved jeg faktisk ikke lige om du må. Synes bare du skal tage en tablet her til nat og så ringe til din læge i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.