(marts) 3 mdr. vaccination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.612 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Så har jeg lige været til lægen og fået Lina 3 måneders vaccineret. Hun var bare så super sej. Hun græd kun lige lidt efter hvert stik., og grinte så ellers til sekretæren

Tænk hun allerede bliver 3 mdr. på torsdag. Jeg synes bare, at tiden flyver afsted - alt for hurtigt.

Har I andre været oppe og få 3 mdr. vaccinationen?

Kh.
Katja - Lina 3 mdr. og Luka 20 mdr.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Diana...

Ja skægt du skriver det at hun allerede bliver 3 måneder. lige da jeg læste det første tænkte jeg at hun da ikke allerede kan være 3 måneder   men det passer jo meget godt Lucas blev 4 måneder igår...

Tiden går så hurtigt. Ja vi har fået 3 måneders vaccination.

Knus 

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Jep det er ca en 1 måned siden Julie fik hendes vaccine... Hun var os sej.. Hun smilte til lægen, lige indtil hun begyndte at trykke på sprøjten for at få væsken ind... Så græd hun derefter..

Julie er 4½ mdr på Onsdag...

Anmeld

22. juni 2009

Muffinmus

Tor tog også sin ret flot
Var lidt ekstra pylret og fik lidt feber, men ikke noget særligt

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Lucas tog det ikke flot   han skreg lige fra han blev lagt på maven  han fik feber og var os oppe hos vagtlægen men fik det bedre igen om aften.

Anmeld

22. juni 2009

Mira0911

Julie fik os lidt feber - Men ikke meget...

Dagen efter om morgen vågnede hun ved at skrige mega højt - Kunne forestille mig det måske var pga af ømheden ved stikket eller noget....

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Vi har den heldigvis til gode lidt endnu

Anmeld

22. juni 2009

Moar'en

Vi har os været afsted, Viktor bliver 4 mdr i morgen, tiden går virkelig stærkt. Viktor skreg kun imens vi va inde ved læge så det gik hurtigt over, men var dog meget pylret om aftenen og havde 38,8 i feber, dagen efter var han super frisk igen.

Anmeld

22. juni 2009

Misjelle

Her har vi også fået den ... Linus blev 4 mdr. igår . Han var sej nok mens lægen stak men da jeg ville ligge ham tilbage i sin lift for at vi kunne komme hjem, skreg han som en stukken gris, jeg kunne slet ikke ligge ham fra mig. Om aftenen fik han lidt feber, men næste dag var han lige så dejlig som han plejer .

knus

Anmeld

23. juni 2009

MoarViborg

Maya var også oppe at få den i går! Hun tog det også meget pænt i starten, men var så temmelig pylret resten af dagen, og fik lidt feber i aftes! Normalt sover hun først ved 23 tiden om aftenen, men i går gik hun død kl. 21, og sov så indtil kl. 8 i dag! Og nu har hun det heldigvis fint, så vi vil til at i "svømmeren"

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.