"Du må godt øve dig lidt mere"

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

642 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

FamilenStorm

Ihh... Det var den besked jeg fik af min læge da jeg skulle knibe sammen til 8 ugers undersøgelsen.. PINLIGT

Synes ellers jeg er nok så flittig til at lave de sk*** knibeøvelser, men det har åbenbart ikke været nok..

Så nu går jeg og kniber og kniber og bliver helt i tvivl nogle gange om jeg egentlig forstår at gøre det rigtig.. Troede ikke det skulle være så svært...

Har i nogle gode fif?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. marts 2013

Miss BananaHammock

FamilenStorm skriver:

Ihh... Det var den besked jeg fik af min læge da jeg skulle knibe sammen til 8 ugers undersøgelsen.. PINLIGT

Synes ellers jeg er nok så flittig til at lave de sk*** knibeøvelser, men det har åbenbart ikke været nok..

Så nu går jeg og kniber og kniber og bliver helt i tvivl nogle gange om jeg egentlig forstår at gøre det rigtig.. Troede ikke det skulle være så svært...

Har i nogle gode fif?

Jeg har slet ikke trænet men har åbenbart haft styrke nok til undersøgelsen til at gøre lægen tilfreds. Hun sagde ihvertfald at det var helt fint. Men et kejsersnit er nok også lidt blidere ved understellet.

Anmeld

6. marts 2013

FamilenStorm

Miss BananaHammock skriver:

Jeg har slet ikke trænet men har åbenbart haft styrke nok til undersøgelsen til at gøre lægen tilfreds. Hun sagde ihvertfald at det var helt fint. Men et kejsersnit er nok også lidt blidere ved understellet.

synes det er så pinligt... Hun sagde det samme efter jeg havde født Alberte, så derfor havde jeg ekstra fokus på det denne gang.. Har et lille håb om at det bare er noget hun siger, så man bliver ved.. hehe.. ej jeg ved ikke...

Men lavede øvelsen rigtig nok sagde hun...

Men nu er jeg gået i hardcore træningslejer

Anmeld

8. marts 2013

Tøs85

Hehe.. Pinligt, men altid noget det var en kvindelig læge.. Til min 8 ugers undersøgelse spurgte lægen bare hvornår jeg stoppede med at bløde og hvilken prævention jeg ville have.. Blev ikke kigget på eller undersøgt eller noget.. Gad ellers godt have han havde kigget på mit kejsersnit ar, for at se om vævet havde taget skade..

Anmeld

10. marts 2013

Miss BananaHammock

Tøs85 skriver:

Hehe.. Pinligt, men altid noget det var en kvindelig læge.. Til min 8 ugers undersøgelse spurgte lægen bare hvornår jeg stoppede med at bløde og hvilken prævention jeg ville have.. Blev ikke kigget på eller undersøgt eller noget.. Gad ellers godt have han havde kigget på mit kejsersnit ar, for at se om vævet havde taget skade..

Jeg fik også kun en "alm" undersøgelse og synes også jeg gerne ville ha' tjekket mit ar

Anmeld

11. marts 2013

FamilenStorm

Tøs85 skriver:

Ja.. Er ikke lige den besked man ville høre.. Så tør næsten ikke være sammen med manden i frygt for at han synes det er for slapt

Underligt at man ikke bliver tjekket efter et kejsersnit.. Er rart lige at blive bekræftet i at det hele er som det skal være...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.