Vig festival??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

456 visninger
4 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

MIWULA

Er der nogle her som har været på Vig festival før og som kan fortælle mig hvordan det er? Mht. Børn osv.?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

Trinebaby

MIWULA skriver:

Er der nogle her som har været på Vig festival før og som kan fortælle mig hvordan det er? Mht. Børn osv.?

Jeg har ikk været der med børn , men har været der 2 år . Men de siger det er blevet rigtig dårligt :/ 

Anmeld

5. marts 2013

MIWULA

Trinebaby skriver:

Jeg har ikk været der med børn , men har været der 2 år . Men de siger det er blevet rigtig dårligt :/ 

Ikk alle heldigvis.. hehe min far og hans kæreste og venner har været der før og de skal igen sammen med os.. Men er mere nys over og vide om der er noget for børn!

Anmeld

5. marts 2013

Trinebaby

MIWULA skriver:

Ikk alle heldigvis.. hehe min far og hans kæreste og venner har været der før og de skal igen sammen med os.. Men er mere nys over og vide om der er noget for børn!

Det kan jeg ikk huske  Haha men hvis i en dag vil på nået større så Langeland helt vildt godt for børn

Anmeld

5. marts 2013

MIWULA

Trinebaby skriver:

Det kan jeg ikk huske  Haha men hvis i en dag vil på nået større så Langeland helt vildt godt for børn

Ja det ved jeg for der var jeg selv da jeg var barn.. Og det skal vi helt sikkert prøve en dag..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.