Hvad skal vi opleve?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.698 visninger
14 svar
0 synes godt om
5. marts 2013

Karla

Hej piger

Manden og jeg skal på en lille kærestetur her i påsken. Vi skal afsted torsdag, og hjem igen lørdag.
Turen går til hotel DGI huset i Herning, hvor der er adgang til fitness, svømmehal og wellness. Der er morgenmad med på hotellet.

Men ingen af os har nogensinde været i området før, så vi søger lidt inspiration hvad kan I anbefale vi skal se? Er der nogle gode områder til nogle dejlige gå-ture? Og kan i anbefale nogle gode steder at spise? Vi skal have 2 * aftensmad og 1* frokost

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

esioul

Karla skriver:

Hej piger

Manden og jeg skal på en lille kærestetur her i påsken. Vi skal afsted torsdag, og hjem igen lørdag.
Turen går til hotel DGI huset i Herning, hvor der er adgang til fitness, svømmehal og wellness. Der er morgenmad med på hotellet.

Men ingen af os har nogensinde været i området før, så vi søger lidt inspiration hvad kan I anbefale vi skal se? Er der nogle gode områder til nogle dejlige gå-ture? Og kan i anbefale nogle gode steder at spise? Vi skal have 2 * aftensmad og 1* frokost

Kender ikke stedet, men vil ønske jer en dejlig tur

Anmeld

5. marts 2013

Karla

esioul skriver:

Kender ikke stedet, men vil ønske jer en dejlig tur

Tusind tak

Anmeld

5. marts 2013

Karla

Opper lige engang

Anmeld

5. marts 2013

Maja88

Karla skriver:

Hej piger

Der er jo herning centeret hvis man vil shoppe..

Af spisesteder så ligger der et et spytkast fra hotellet lige ved kongrescenteret som hedder ravello..det er bare guf.. hmm hva skal man se i herning.. i birk ligger der sådan en kunstpark,den er meget fed

Anmeld

5. marts 2013

GitteC78

Lyder hyggeligt med en kæreste tur

Hvis I er til gå-ture, kan I gå en dejlig tur rundt om fuglsangs søen, den ligger i udkanten af Herning. Eller en gå tur igennem gågaden. Hvis I er til museer, ligger der en masse forskellige i Herning. I kan også tage i biografen, som ikke ligger langt fra DGI. Eller en tur ud at bowle. Hvis I er til flere aktiviteter er der også Baboon city. Jeg har lavet et link, hvor du kan se de forskellige museer osv.

http://www.herning-guiden.dk/default.asp?id=61

Jeg ved ikke hvad I er til, men der er kommet en del gode restauranter til byen. Jeg har kun hørt godt om Den kinesiske mur, de har sushi og kina mad. Italiensk (Napoli og Marco polo). Cafe Poulsen har lækkert mad, alm. cafe mad. Der er selvfølgelig også Bones og Jensens bøfhus. Men cafe Karma og cafe Noa servere også lækkert mad.

God tur

Anmeld

5. marts 2013

Karla

Maja88 skriver:

Der er jo herning centeret hvis man vil shoppe..

Af spisesteder så ligger der et et spytkast fra hotellet lige ved kongrescenteret som hedder ravello..det er bare guf.. hmm hva skal man se i herning.. i birk ligger der sådan en kunstpark,den er meget fed

Det lyder rigtig godt mon ikke det bliver til en lille shoppetur

Tusind tak for nogle forslag. Vi noterer det ned, og så må vi se på det, når vi kommer derned

Anmeld

5. marts 2013

Karla

GitteC78 skriver:

Lyder hyggeligt med en kæreste tur

Hvis I er til gå-ture, kan I gå en dejlig tur rundt om fuglsangs søen, den ligger i udkanten af Herning. Eller en gå tur igennem gågaden. Hvis I er til museer, ligger der en masse forskellige i Herning. I kan også tage i biografen, som ikke ligger langt fra DGI. Eller en tur ud at bowle. Hvis I er til flere aktiviteter er der også Baboon city. Jeg har lavet et link, hvor du kan se de forskellige museer osv.

http://www.herning-guiden.dk/default.asp?id=61

Jeg ved ikke hvad I er til, men der er kommet en del gode restauranter til byen. Jeg har kun hørt godt om Den kinesiske mur, de har sushi og kina mad. Italiensk (Napoli og Marco polo). Cafe Poulsen har lækkert mad, alm. cafe mad. Der er selvfølgelig også Bones og Jensens bøfhus. Men cafe Karma og cafe Noa servere også lækkert mad.

God tur

Tusind tak for det

Gåture vil vi rigtig gerne, hvis vejret nu er til det
museer er måske ikke så meget os, men det kunne jo være der var noget spændende.

Det er lidt svært at sige, hvad vi som sådan er til. Det er ikke så tit vi har været afsted, og slet ikke alene. Det skal bare være en rigtig romantisk hyggetur

Men tusind tak for de gode forslag. De bliver skrevet ned i hvert fald, så kan vi se på, hvad vi har lyst til, når vi kommer afsted

Anmeld

5. marts 2013

Annemor...

Nu er det godt nok nogen år siden at jeg har været der men, synes det var et godt spisested

http://www.charolaiskroen.dk/

Anmeld

5. marts 2013

Karla

Annemor... skriver:

Nu er det godt nok nogen år siden at jeg har været der men, synes det var et godt spisested

http://www.charolaiskroen.dk/

Tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.