Må de godt sove på maven?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
7 svar
0 synes godt om
17. marts 2008

linemus

Signe møffer rundt i søvne og vender sig om på maven. Nogle gange kravler hun så helt op i hjørnet og græder eller rejser sig op ved kanten og græder, men andre gange sover hun bare videre på maven. Er det ok, eller skal jeg vende hende?

Knus Line

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. marts 2008

Mikkelmusen

Hvis hun godt kan vende sig selv, så tror jeg da ikke der er noget i vejen for det. Men det handler nok mest om hvordan du selv har det med det.

Anmeld

17. marts 2008

heaven

linemus skriver:

Signe møffer rundt i søvne og vender sig om på maven. Nogle gange kravler hun så helt op i hjørnet og græder eller rejser sig op ved kanten og græder, men andre gange sover hun bare videre på maven. Er det ok, eller skal jeg vende hende?

Knus Line

Hey.

Lasse gør det samme, jeg vender ham kun hvis han bliver ked... Tror ikke der er noget i vejen for at lade dem sove på maven nu, de kan jo sagtens løfte og dreje hovedet stabilt og skal nok flytte hovedet, så de kan få luft osv...

Kram Jannie

Anmeld

17. marts 2008

LouiseViola

Tror heller ikke det er noget problem at de sover på maven. Så længe hun selv kan bevæge sig rundt.
Grunden til de ikke må sove på maven når de er helt sm, er jo fordi de ikke kan komme af med varmen, men nu når de er blevet større er de jo bedre til at regulerer og flytte sig hvis de har det for varmt:)

Anmeld

17. marts 2008

Mor-jannie

heaven skriver:

linemus skriver:

Knus Line

Hey.

Lasse gør det samme, jeg vender ham kun hvis han bliver ked... Tror ikke der er noget i vejen for at lade dem sove på maven nu, de kan jo sagtens løfte og dreje hovedet stabilt og skal nok flytte hovedet, så de kan få luft osv...

Kram Jannie

er helt enig med min navne søster:P

william gør det osse her:-)

Anmeld

17. marts 2008

birgittemarie

Nova Maria vil kun sove på maven nu. Først holdt jeg en del øje med hende, men jeg kan se, at hun flytter sig, løfter hovedet og ruller tilbage på ryggen, hvis det passer hende og alt sammen i søvne, så jeg tror heller ikke, det er noget problem længere...

Knus fra Birgitte - der tit får sig en god griner af dig og dine tvillingeindlæg (altså de indlæg, du ofte føler dig ansporet til at sende to gange ;) ), Linemus :D

Anmeld

18. marts 2008

linemus

Mange tak for svar :)

Birgitte: Hi hi, det har jeg ikke lige lagt mærke til, men det må være vanen med at gøre alting to gange herhjemme :D

Knus Line

Anmeld

18. marts 2008

birgittemarie

Birgitte: Hi hi, det har jeg ikke lige lagt mærke til, men det må være vanen med at gøre alting to gange herhjemme

Hahahaha, ja det må det være (H)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.