Måtte køre hjem midt i shoppeturen... IH!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

555 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Dictes mor

Jeg har været ude og købe gave til min nieces navgivning og en lille ting til min søster, der bliver færdig som ved Ålborg Uni på torsdag. Midt imens jeg står med poser i hånden og dankortet fremme bipper min telefon. Shit! Jeg havde jo lige glemt, at jeg skulle tage næsesprayen. Så det var bare med at skynde sig at købe den sidste ting, hoppe ned i bilen og hjem til medicinen. Altså og her havde jeg planlagt at jeg skulle have sidde med en kold drink (uden alkohol selvfølgelig) på en cafe og læse i et blad eller bare betragte folk myldre fordi. Men nej.
Det gør nu ikke så meget, nu sidder jeg bare i have under parasolen istedet, det er jo også ret skønt Men jeg skal vist blive bedre til at huske at få næsesprayen med mig. Den skal jo tages ret præcist.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Milka

paniksituation! du må binde en rød sløjfe om fingeren så du ikke glemmer at mobilen bipper lige om lidt ... 

Anmeld

22. juni 2009

Karo

Ja sådan er det når man glemmer sin medicin. Jeg har engang måtte køre hjem fra sommerhuset (50 km) for at hente Martins medicin som han havde glemt, og da han ikke selv var i stand til at køre blev det mig.

Men er det ikke dejligt at der sker fremgang i tingene?

Anmeld

22. juni 2009

anna-jonas

Tænk, at blive forstyrret midt i en shoppetur...................det er da næsten utilgiveligt. Men det er okay, når det er de fremtidige "gener" der skal opdrættes.*S*

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.