Termotøj fra Mikk-Line (?)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.736 visninger
6 svar
5 synes godt om
5. marts 2013

MorDk

Nogle erfaringer? Gode som dårlige?

Har købt et sæt til min søn idag. Meget pænt. Plejer mest at være til CeLaVi, men nu prøver vi Mikk-Line. Virker som god kvalitet, men hvad er jeres erfaringer???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

K&S

MorDk skriver:

Nogle erfaringer? Gode som dårlige?

Har købt et sæt til min søn idag. Meget pænt. Plejer mest at være til CeLaVi, men nu prøver vi Mikk-Line. Virker som god kvalitet, men hvad er jeres erfaringer???

herfra - vi er super glade for det! Anton har haft sit i 1 1/2 år nu, det har altid holdt ham varm (uden at koge) og det ser ud som nyt  

Anmeld

5. marts 2013

MorDk

K&S skriver:

herfra - vi er super glade for det! Anton har haft sit i 1 1/2 år nu, det har altid holdt ham varm (uden at koge) og det ser ud som nyt  

FEDT! Sys det virker enormt lækkert nemlig

Anmeld

5. marts 2013

Ka+Ma=Be

Kan skrive næsten fuldstændigt det samme som i den anden tråd Det fungerer rigtig fint for os og Benjamin holder sig varm

Anmeld

5. marts 2013

MorDk

Ka+Ma=Be skriver:

Kan skrive næsten fuldstændigt det samme som i den anden tråd Det fungerer rigtig fint for os og Benjamin holder sig varm

FEDT! Ihh hvor er jeg glad for at høre det

Anmeld

5. marts 2013

MorDk

Det er dette sæt jeg har købt ♥ ELSKER FARVEN!!

Anmeld

5. marts 2013

kbm1

vi har kun brugt mikk-line termosæt til vores datter på 2,8 måneder. så vi har haft et i str. 80 og har nu et i str. 92 og vi har kun været glade for det..

det første sæt har hun brugt en sæson og det har vi endda kunne sælge videre til 100 kr. da det var som nyt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.