Så sidder man her for åbne vinduer og tuder....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Stumpen

Har I set dette?? Advarsel: en artikel om en far der glemte sit 11 mdr. gamle barn i bilen og barnet er nu en engel...

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23188055.html?rss

Jamen hvordan kan man glemme det???
Man må dælme være stresset og puha stakkels forældre... Især faderen kan da aldrig blive sig selv igen.. Men hvordan kan det ske?? Lignende skete jo sidste år!!!!! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

3rollinger

Gad vide om det ikke er en eller anden form for vandrehistorie de sender hver sommer for at  bevidstgoere foraeldrer herop mod sommeren.

Ja, det er slet ikke noget jeg ved noget om. Men nu er det 3. aar i traek jeg hoerer en lignende historie og hver gang er faderen paa vej til arbejdet og glemmer barnet i bilen.

Det haaber jeg ihvertfald.

Anmeld

22. juni 2009

Stumpen

Det ville da helt klart være at foretrække, men det er sku noget af en syg vandrehistorie, hvis det forholder sig sådan..

Anmeld

26. juni 2009

Stumpen

Trina skriver:

Gad vide om det ikke er en eller anden form for vandrehistorie de sender hver sommer for at  bevidstgoere foraeldrer herop mod sommeren.

Ja, det er slet ikke noget jeg ved noget om. Men nu er det 3. aar i traek jeg hoerer en lignende historie og hver gang er faderen paa vej til arbejdet og glemmer barnet i bilen.

Det haaber jeg ihvertfald.

Så skete det selv i lille Danmark også, det er altså bare så tragisk!!!

Faldt lige over denne artikel
http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-23296626.html?rss

er man så medvirken når man bare går videre??

Anmeld

26. juni 2009

3rollinger

Ja, jeg har godt set det. Saa er det maaske ikke en vandrehistorie alligevel. Jeg levede ellers i haabet. For saa skete saa forfaerdelige ting ikke.

Anmeld

26. juni 2009

Stumpen

Trina skriver:

Ja, jeg har godt set det. Saa er det maaske ikke en vandrehistorie alligevel. Jeg levede ellers i haabet. For saa skete saa forfaerdelige ting ikke.

Nej, det er uforståeligt at man kan glemme sit barn eller ikke at det ikke pludselig slår ned i en at "jeg fik da ikke afleveret x her til morgen......."

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.