Har lidt forskellige spørgsmål.. :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.112 visninger
7 svar
1 synes godt om
5. marts 2013

PrincessTanja

Hej alle.

Den der streg på maven man får under graviditeten, hvor længe går der inden den forsvinder?

Jeg har ikke fået strækmærker, heldigvis, til gengæld har jeg nogle små fordybninger under navlen som er rød/hvide, er er nogen der ved hvad det er for nogle eller ved om de forsvinder? Er der rigtigt solarie kan hjælpe på det?

Min mave er helt vildt brun efter graviditeten og fødslen, især ved navlen, er der nogen der kender til det og ved hvorfor man er det?

Håber I kan hjælpe mig lidt hehe..

/Tanja.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

HeidiØ

PrincessTanja skriver:

Hej alle.

Den der streg på maven man får under graviditeten, hvor længe går der inden den forsvinder?

Jeg har ikke fået strækmærker, heldigvis, til gengæld har jeg nogle små fordybninger under navlen som er rød/hvide, er er nogen der ved hvad det er for nogle eller ved om de forsvinder? Er der rigtigt solarie kan hjælpe på det?

Min mave er helt vildt brun efter graviditeten og fødslen, især ved navlen, er der nogen der kender til det og ved hvorfor man er det?

/Tanja.

Først og fremmest kan solarie vel ikke hjælpe på noget som helst udover at skade huden?

Stregen forsvandt hos mig faktisk ikke så længe efter fødslen de rød/hvide fordybninger du har, kan osse være en form for strækmærker, vil jeg tro

Anmeld

5. marts 2013

PrincessTanja

Tak for svaret..

Jeg læste bare en anden tråd hvor flere mødre havde skrevet solarie hjælper på strækmærker, så undrede mig n´bare om der var flere der havde erfaringer med det. Derfor nævnte jeg det med solarie.

Og jo det er vist en form for strækmærker, bare micro små hehe.. Håber de kann forsvinde lidt med tiden så..

Anmeld

5. marts 2013

HeidiØ

PrincessTanja skriver:

Tak for svaret..

Jeg læste bare en anden tråd hvor flere mødre havde skrevet solarie hjælper på strækmærker, så undrede mig n´bare om der var flere der havde erfaringer med det. Derfor nævnte jeg det med solarie.

Og jo det er vist en form for strækmærker, bare micro små hehe.. Håber de kann forsvinde lidt med tiden så..

Uha, det ville jeg ikke gøre! Er osse imod solarier i forvejen!

Nu er jeg en af dem der desværre har fået virkelig mange strækmærker  .. Det er 18 mdr siden jeg fødte, de er der endnu, men self en del lysere. Tror aldrig det forsvinder helt, men blir lyst med tiden.

Anmeld

5. marts 2013

Mettefpigen

De røde mærker er nok strækmærker... De kan blive lysere med tiden men de forsvinder aldrig...

Anmeld

5. marts 2013

lycly

Den der streg på maven fik jeg ikke, så det kan jeg ikke lige svare på

Men det lyder lidt som små strækmærker du har fået, og de går jo som bekendt ikke væk. Men bliver lysere med tiden og mindre tydelig hvis du får sol (hvis din hud bliver brun) så på den måde kan man godt sige at solarie "hjælper"

Anmeld

5. marts 2013

simone_jacobsen

PrincessTanja skriver:

Hej alle.

/Tanja.

Jeg har født for 7 uger siden og har stadig den streg - skal lige siges, at jeg fil den efter jeg havde født.. Men tror at det er meget forskelligt hvornår den forsvinder..

Dkn beskrivelse lyder som strækmærker. Jeg har selv strækmærker og det er sådan mine ser ud.

Min hud er også mørkere, tror det er fordi den er blevet spændt meget ud?!

Hjalp dig nok ikke så meget men nu ved du, at hvis det er helt unormalt så er du ikke alene om det

Anmeld

5. marts 2013

PrincessTanja

Okay tak for svarene allesammen.

De der små fordybninger er heldigvis meget små og de er ved og forsvinde såå.. yay.

Det er 3 uger siden jeg fødte og maven er oz helt væk så er da heldig.

/Tanja.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.