nu med alt den her snak om sprøjteogasmer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
3 svar
2 synes godt om
5. marts 2013

millesofie

ja altså det gør jeg jo så

men jeg væsker virkelig meget også

jeg bliver også nemt våd og tændt (vi har været sammen lidt over 5mdr)

og når han røre ved mig dernede og når vi har sex så kommer der bare meget væske

jeg kan fint tage de der sprøjteorgasmer osv men hvorfor kommer der så meget
det er jo voldsomt

vi har de der stofbleer med i seng ( jeg har farvet dem så det er vores de blå, griner)
men inden vi er færdige med hele akten så er begge stofbleer driv våde plus der er store våde pletter på sengen

synes bare det er meget voldsomt med så meget væske
hvis jeg falder i søvn bagefter så vågner jeg tørstig svimmel og med hovedpine

jeg tisser før vi går i gang og gerne to gange, bare for at være sikker (ja ved det godt, det er totalt unødvendigt)

er der andre der væsker på den måde?
er der noget jeg kan gøre?
problemet er jo nok mest at kæresten rammer rigtigt hele tiden under akten, og at jeg kommer mange gange

men stadig, synes det er lidt vildt, nogen der har et TØRT råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

B&J

svimmel, tyder på du skal drikke noget mere inden sexen evt og begefter luft godt ud og det med du bliver tør ved jeg desværre ikke men det er jo forskellige hvor meget de forskellige kommer og sprøjter osv...

og tit efter sex sover man tit mere tungt og beder

Anmeld

5. marts 2013

millesofie

B&J skriver:

svimmel, tyder på du skal drikke noget mere inden sexen evt og begefter luft godt ud og det med du bliver tør ved jeg desværre ikke men det er jo forskellige hvor meget de forskellige kommer og sprøjter osv...

og tit efter sex sover man tit mere tungt og beder

ja jeg drikker også inden sex og har et glas vand med ind da jeg jo åbenbart har brug for det griner

Anmeld

5. marts 2013

B&J

millesofie skriver:

ja jeg drikker også inden sex og har et glas vand med ind da jeg jo åbenbart har brug for det griner

jeg drikker altid to store glas saft bag efter, eller s dunker mit hovede også dagen efter det er ikke så sjovt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.