VW Up, Yaris eller....?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.788 visninger
7 svar
2 synes godt om
5. marts 2013

Den lykkelige

Vi overvejer en lille øko fræser... vi har lidt kig på en UP, men kan man godt have klapvogn og børn i??
Min kæreste er 195 høj, så er bekymret for om han kan sidde der..
Vi har også set på en Yaris.. Men nogle andre forslag eller ideer/erfaringer i har??
Det må ikke være Citroen..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2013

FruK

Jeg vil tro I skal op i en Yaris for at have plads til klapvogn. 

Jeg har en Toyota Aygo og der er ikke plads til meget mere end tre indkøbsposer i baggagerummet. Men den er fin i byen som bil nr. 2.

Hvis I er i tvivl så tag ud og prøv nogle biler og kør hjem forbi og prøv at pakke klapvognen i. Det har vi lige gjort med barnevognen, da vi købte stationcar for nyligt. 

Anmeld

5. marts 2013

LHS

Den lykkelige skriver:

Vi overvejer en lille øko fræser... vi har lidt kig på en UP, men kan man godt have klapvogn og børn i??
Vi har også set på en Yaris.. Men nogle andre forslag eller ideer/erfaringer i har??

Jeg tror ikke der kan være andet end en parably klapvogn bagi en UP.

Vi har en seat ibiza - godt nok som bil nr. 2 - men den er vi rigtig glade for. Den kører godt, langt på literen og der er masser af plads. Det er min køreste på 186 cm der kører i den på arbejde hver dag. Vi har haft den store Emmaljunga klapvogn bagi. Den kunne sagtens være der bare hjulene blev taget af

Det er en skøn og billig bil i forhold til WV.

Anmeld

5. marts 2013

Lise

Jeg ville klart vælge en Yaris!!!

Up'pen er ikke til familie, synes jeg ikke. Har en veninde der har en helt ny en - den er lidt tung, synes jeg, og der er ikke meget plads. Mine forældre har haft en Yaris, og deri har vi haft barnevogn utallige gange - det kan sagtens lade sig gøre. Jeg gad godt at ha' en Yaris (dog kun som lillemorbil ).

Anmeld

5. marts 2013

Michelle88

Den lykkelige skriver:

Min fætter har lige købt en skoda citygo, som er ligesom vw upen. Både ham og hans far som begge er over 2m. høje og er robuste,kan godt sidde i den.. Så med hensyn til din kærestes højde skal du ikke bekymre dig.. Men det andet kan jeg ikke svarer dig på.

Anmeld

5. marts 2013

StudPsyk

Den lykkelige skriver:

Mine svigere har en Yaris, og den er fantastisk! Mage til kraftfuld lille bil skal man lede længe efter. Vi kan sagtens have vores klapvogn i den samt Rose i autostol. Dog er der ikke den store plads hvis i skal have barnevogn med med en stor barnevognskasse. Men det er en fantastisk bil, elsker at køre i den!

Anmeld

5. marts 2013

dola

Den lykkelige skriver:

fiesta er en deeeeeeeejlig bil!!

Anmeld

5. marts 2013

Ryberg

Tag en Yaaaaris Tro mig i fortryder det ikke

Vi har lige købt en avensis og solgt vores og GUUUUD hvor jeg dog savner den..

Total økonomisk rummelig lille bil

Nu var det ikke den helt nye vi havde, men den ældre.. og se lige hvad man kan have bagi
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.