En uge tilbage.....søndag termin....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

vanessa

Hold da op ...hvor kan jeg mærke at man  ikke kan vente mere.....selvom jeg ikke er gået over tid endnu, men har en uge tilbage.
Bare de mindste tegn på .. at man har lidt ondt så .håber jeg at nu skal jeg føde...
Men nej....
Jeg har nogle plukveer..men ikke noget der gøre ondt....også utrolig meget vand i fødderne....så jeg næsten ikke kan gå...æv...
Kom nu ud...for pokker...kan ikke vente mere....kom nu......

Hvordan har i andre det...

vanessa

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Stumpen

Jeg har det sådan set godt.. Er dog MEGET øm dernede når jeg rejser mig op og skal vende mig i sengen.. Har selv termin på fredag, men må erkende at jeg  for at gå en uge over...

Men ja alle tegn på lidt ømhed i lænden får også mig til at skærpe alle sanser

Anmeld

22. juni 2009

Lone Jakobsen

åh hvor jeg kender det.
har termin om en uge...og selv om jeg forventer at gå over tid..... ja så mærker jeg liiige lidt efter hver gang jeg får en ekstra slem plukve.
normalt er der meget forskel på mine veer og plukveer.....og da det er 4. gang.... ja så burde jeg ikke være i tvivl.... så tror mere det er ønske tænkning.... for det ku jo være at jeg bare fødte en enkelt dag før termin denne gang
men krydser fingre for ikke at gå 13 dage over som jeg gjorde med den første.... et par dage vil være helt okay....men nu ser vi
Lone 39+0

Anmeld

27. juni 2009

Lone Jakobsen

vanessa skriver:

Hold da op ...hvor kan jeg mærke at man  ikke kan vente mere.....selvom jeg ikke er gået over tid endnu, men har en uge tilbage.
Bare de mindste tegn på .. at man har lidt ondt så .håber jeg at nu skal jeg føde...
Men nej....
Jeg har nogle plukveer..men ikke noget der gøre ondt....også utrolig meget vand i fødderne....så jeg næsten ikke kan gå...æv...
Kom nu ud...for pokker...kan ikke vente mere....kom nu......

Hvordan har i andre det...

vanessa

hvordan går det med dig?? ikke noget tegn på veer endnu?

Anmeld

29. juni 2009

SaNiNa

Tiden er bare ikke sjov og man glæder sig så utrolig meget... den uge jeg gik overtid enden de endelig valgte at sætte lidt mere fut i veerne var bare så lange og dumme og jeg var bestem ikke til at være i nærheden af...

Håber at når du læser dette, at du så har født.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.