Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
AnnaKJ skriver: Men den skal vel heller ikke omkring en censor? Vi er igang med historieopgaven nu
Men den skal vel heller ikke omkring en censor? Vi er igang med historieopgaven nu
Nope... men det må bare betyde at den rigtige SSO tager længere tid om at komme tilbage
Historieopgaven er SÅ træls!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
der gik vist en lille måned tror jeg.. og nej læreren giver ingen kommentar med, fik vi at vide at de ikke måtte.. ved ikke hvorfor
IsabellaCiinea skriver: Nope... men det må bare betyde at den rigtige SSO tager længere tid om at komme tilbage Historieopgaven er SÅ træls!
AnnaKJ skriver: Ja den er så! Hvad skrev du om? Jeg har den danske revolution/grundloven
Ja den er så! Hvad skrev du om? Jeg har den danske revolution/grundloven
Åh suk :/ Lyder trist!
Skrev om Slaverne i USA i 1800-tallet. Skulle redegøre for slavernes vilkår, samt analysere og vurdere det menneskesyn der lå bag.
IsabellaCiinea skriver: Åh suk :/ Lyder trist! Skrev om Slaverne i USA i 1800-tallet. Skulle redegøre for slavernes vilkår, samt analysere og vurdere det menneskesyn der lå bag.
AnnaKJ skriver: Ja det er ret tørt Men det synes jeg rigtig meget i historie er.
Ja det er ret tørt Men det synes jeg rigtig meget i historie er.
Jeps... Lige pt har vi om 1. verdens krig.. Zzz..... Ser en film fra 1970'erne... oh dear god den er kedelig....
IsabellaCiinea skriver: Jeps... Lige pt har vi om 1. verdens krig.. Zzz..... Ser en film fra 1970'erne... oh dear god den er kedelig....
AnnaKJ skriver: Åhh Vi har om den kolde krig (lige pt. Cuba krisen).
Åhh Vi har om den kolde krig (lige pt. Cuba krisen).
Åh gud da Historie er bare slet slet ikke mit fag haha.. SNORK!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128