Kan i også hjælpe mig og mit hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.318 visninger
11 svar
0 synes godt om
4. marts 2013

MyLove E

Hejsa..

Jeg kan se at der er mange som søger hår hjælp, så det vil jeg også.

Det ligner LÅRT pt. Jeg har selv taget maskinen i den ene side og farvet det op med det sidste i min farve bombe.

Der skal ikke gøres noget ved det før lige start af april. For der starter vores fest mdr. (30års fødselsdag og 2 konfirmation)

Men hvad skal der ske og hvad kan der ske??? Farver kommer til at være meget fesen til den tid.

(billeder er på vej )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

MyLove E

Hejsa..

Det ligner LÅRT pt. Jeg har selv taget maskinen i den ene side og farvet det op med det sidste i min farve bombe.

Der skal ikke gøres noget ved det før lige start af april. For der starter vores fest mdr. (30års fødselsdag og 2 konfirmation)

Men hvad skal der ske og hvad kan der ske??? Farver kommer til at være meget fesen til den tid.

(billeder er på vej )

Fuck en lorte tlf.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

4. marts 2013

Swerg

Lysebrunt med lyse reflekser ville klæde dig !! 

Dét der er ihvertfald ikke dig ..  Sorry 

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Jeg tror, jeg ville satse på en frisør, fordi du har flere farver i dit hår, så jeg vil tro, det er svært at farve ordentligt selv, men nu er jeg også en klovn til sådan noget

Men jeg tænker en fed mørk farve måske med nogle reflekser i

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

Elias2010<3 skriver:

DLysebrunt med lyse reflekser ville klæde dig !! 

Dét der er ihvertfald ikke dig ..  Sorry 

Men hvordan skal det klippes??

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

tarkoflen skriver:

Jeg tror, jeg ville satse på en frisør, fordi du har flere farver i dit hår, så jeg vil tro, det er svært at farve ordentligt selv, men nu er jeg også en klovn til sådan noget

Men jeg tænker en fed mørk farve måske med nogle reflekser i

Jeg skal til frisør:-) Hvordan synes du det skal klippes??

Anmeld

4. marts 2013

Swerg

Tauf skriver:

Men hvordan skal det klippes??

Ikke meget kortere, men måske skråt pandehår ?

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

Elias2010<3 skriver:

Ikke meget kortere, men måske skråt pandehår ?

Okay tak:-):-) Thi hi så vil min søns hår også se normalt ud:-) Vi har været ved selv at klippe ham men så gad han ikke sidde stille mere så han er kun klippet i den ene side af pande håret:-)

Anmeld

4. marts 2013

esioul

Tauf skriver:

Hejsa..

(billeder er på vej )

Du skal i hvert fald have tyndet ud i det pandehår.

Og så synes jeg ikke den røde farve er så flot

Måske noget mørke brun med en masse reflekter i. Rød/kobber/orange/lyse

Anmeld

4. marts 2013

L&V

Tauf skriver:

Hejsa..

(billeder er på vej )

Gyldne farver med masser af spil i.. Tyndes kraftigt i toppen også skal du ha det længere med tiden.. nu har jeg jo set andre billeder af dig og det syntes jeg klæde dig bedre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.