har været i indonesien da Jonas var 4 og Sara 1 år og det gik fantastisk. Til så lange flyvninger vil jeg dog anbefale i betaler det ekstra for at den mindste også får et sæde.
Det er meget nemmere at sove for både børn og voksne når man ikke skal sidde med en stor baby i armene. Sara var så lille at hun kunne sove i deres babycots, men vægtgrænsen er max 11 kg.
Sidste år var vi så i thailand. også det tog de supergodt. Jeg har dog altid fundet afgange der passer bedst muligt ind i deres rytme - også selvom den kostede lidt mere pr. billet.
Her sov de så på sæderne. Vi hev armlænene op, sædet lidt tilbage og så lå de på hver vores lår med hovedet .
Det er helt fantastisk at være afsted med sine børn og har heldigvis aldrig haft problemer med at rejse med mine børn.
Har haft deres puttedyner med (og der har været guld værd for AC på flyet var ISkold) lidt underholdning i form at ipad, psp, bøger og så har flyet jo også på deres skærme. Dertil kiks, frugtsnacks. Til indonesien havde vi også sutteflaske og en hel liter rismælk med.
Anmeld