Er det fortidlig at min mave er sunket ??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.067 visninger
4 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

sabi1979

Hejsa
vil bare lige høre hvor tidlig/sent at jeres maver  "sank" ???
Jeg lagde mærke til at min mave var sunket noget i sidste uge, da jeg var i uge 29+6, og til 3D/4D scanningen her den 20 juni ( Da jeg var i uge 30+4 ) fik vi at vide at den lilles hoved var puttet godt nede, og at den lille nok ikke ville vende sig mere  Er det ikke tidlig ???
Jeg har først termin den 25 august

Knus sabrina  30+6

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mira0911

Min sank slet ikke... Jeg tror det er ret forskelligt hvornår ens mave synker ned...

Anmeld

22. juni 2009

Ayasmor

sabi1979 skriver:

Hejsa
vil bare lige høre hvor tidlig/sent at jeres maver  "sank" ???
Jeg lagde mærke til at min mave var sunket noget i sidste uge, da jeg var i uge 29+6, og til 3D/4D scanningen her den 20 juni ( Da jeg var i uge 30+4 ) fik vi at vide at den lilles hoved var puttet godt nede, og at den lille nok ikke ville vende sig mere  Er det ikke tidlig ???
Jeg har først termin den 25 august

Knus sabrina  30+6

På trods af at min datter stod meget dybt i bækkenet flere uger for (dagen før fødslen kunne jordemoderen slet ikke mærke hendes hovede fordi hun stod så dybt), men på trods af dette sank min mave ikke rigtig på noget tidspunkt.. Tror også det er meget forskelligt hvordan maverne "opfører" sig

Anmeld

22. juni 2009

Lise

Da jeg ventede min søn lagde han sig også klar omkring uge 30, og der blev han liggende indtil jeg fødte 38+3  Det behøver altså ikke være noget problem.

Anmeld

22. juni 2009

sabi1979

Tak for jeres svar
Det er ikke fordi det bekymrer mig , men mere fordi næsten alle steder jeg læser om det står der at det sker efter uge 34 eller 4-6-uger før forventet fødsel.
Min datter ( født i 1999 ) er født ved kejsersnit fordi hun sad med numsen ned og de havde sat hende til at veje over 5 kg. ( hun vejede 4 kg. ) Så jeg er glad for den lilles hoved allerede er  godt nede , da jeg vil så gerne føde normalt denne gang Men i har ret i at det er forskelligt fra kvinde til kvinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.