Hjælp mig med mit hår!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.704 visninger
13 svar
5 synes godt om
4. marts 2013

malliebooh

Efter 3 år er mit hår endelig blevet langt og jeg er faktisk egentlig glad for det. Man kan så sige at jeg faktisk egentlig ikke har været særlig sød ved mit hår og at det derfor er pænt ødelægt, øv bøv. 

Jeg er ikke helt 100% kommet dertil hvor jeg VIL klippe mit hår af meen jeg overvejer det kraftigt. Både pga. at det som sagt er ødelagt og fordi at i takt med at det bliver varmere og jeg i forvejen skal gå højgravid til sommer, at det så bliver pænt varmt for mit hoved og at håret så alligevel bare bliver klasket op i en knold eller en hestehale. 

Jeg kunne godt tænke mig noget friskt og luftigt, helst minimum til skulderen - ikke kortere end det. Jeg synes ikke selv det klæder mig som helt korthåret. Har prøvet nogle gange, hehe.. 

Jeg håber I kan komme med nogle gode forslag vurderet udfra mit hår nu og mit ansigt. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Synets du har noget rigtig flot hår! Tænker også at du ska beholde det langt, får etager i og måske noget "tungt" pandehår. Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

MomInTheMaking

malliebooh skriver:

Efter 3 år er mit hår endelig blevet langt og jeg er faktisk egentlig glad for det. Man kan så sige at jeg faktisk egentlig ikke har været særlig sød ved mit hår og at det derfor er pænt ødelægt, øv bøv. 

Jeg er ikke helt 100% kommet dertil hvor jeg VIL klippe mit hår af meen jeg overvejer det kraftigt. Både pga. at det som sagt er ødelagt og fordi at i takt med at det bliver varmere og jeg i forvejen skal gå højgravid til sommer, at det så bliver pænt varmt for mit hoved og at håret så alligevel bare bliver klasket op i en knold eller en hestehale. 

Jeg kunne godt tænke mig noget friskt og luftigt, helst minimum til skulderen - ikke kortere end det. Jeg synes ikke selv det klæder mig som helt korthåret. Har prøvet nogle gange, hehe.. 

Jeg håber I kan komme med nogle gode forslag vurderet udfra mit hår nu og mit ansigt. 

Ja, jeg er med Stine på den her. skulderlangt, masser af etager og måske pandehår, alt efter hvordan du har det med det.

Anmeld

4. marts 2013

malliebooh

StineW79 skriver:

Synets du har noget rigtig flot hår! Tænker også at du ska beholde det langt, får etager i og måske noget "tungt" pandehår. Vh stine

Mange tak  

Det lyder som en god idé

Anmeld

4. marts 2013

malliebooh

Mom In The Making skriver:

Ja, jeg er med Stine på den her. skulderlangt, masser af etager og måske pandehår, alt efter hvordan du har det med det.

Okay, mange tak

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

malliebooh skriver:

Mange tak  

Det lyder som en god idé

Og når du har fået ordnet hår, ska vi se et før og efter billede ik!! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

malliebooh

StineW79 skriver:

Og når du har fået ordnet hår, ska vi se et før og efter billede ik!! Vh stine

Jo selvfølgelig

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

malliebooh skriver:

Jo selvfølgelig

Det vil jeg glæde mig til!! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

malliebooh

Har bestilt tid hos frisøren i morgen og så får jeg også lige rettet mine bryn samtidig..

Anmeld

20. marts 2013

malliebooh

Jeg er godt klar over at jeg ikke liiiiiige har fået sat billede ind med håret, men det blev til etageklip og pandehår til siden.. Jeg blev rigtig glad for resultatet og følte mig rigtig lækker da jeg kom ud

Mit glattejern er pist forsvundet i forbindelse med flytning for 2 måneder siden, for mig var det en undskyldning for at investerer i et nyt bestemt et jeg gerne ville have  Så lige så snart det kommer ind af døren og jeg kan få sat mit hår med det, så kommer der billeder Da jeg har et naturligt fald i håret kan man ikke se det så tydeligt som hvis jeg glatter det. Så ja det venter jeg på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.