Aalborgensere kig her :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
7 svar
1 synes godt om
4. marts 2013

Mamalou

Har I set Downtowns tilbud i dag?

Gavekort til Kalejdoskop på 300 kr til 150 kr. 

Det er min helt klare favorit butik, så det tilbud har jeg selvfølgelig benyttet mig af og jeg ved også hvad det skal bruges på

Rigtig god mandag allesammen!

Vh. Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Mamalou skriver:

Det er min helt klare favorit butik, så det tilbud har jeg selvfølgelig benyttet mig af og jeg ved også hvad det skal bruges på

Vh. Louise

Tak for tippet, det må jeg lige se på..
Elsker bare Kalejdoskop

Anmeld

4. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Vh. Louise

Aner ikke hvad Kalejdoskop er, udover at det nok er en butik

Men tilbuddet lyder da rigtig fint, hvis man ved hvad man gerne vil have for pengene

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Anitsirhc skriver:

Tak for tippet, det må jeg lige se på..
Elsker bare Kalejdoskop

Gør jeg også. De har de fede mærker! Jeg har en længere liste med ting, der kan købes i Kalejdoskop, så jeg hoppede på et tilgodebevis

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Aner ikke hvad Kalejdoskop er, udover at det nok er en butik

Men tilbuddet lyder da rigtig fint, hvis man ved hvad man gerne vil have for pengene

Det er en butik med en masse fede mærker Jeg vil gerne have et sofabord plus tæppe, som kan købes der, så nu har jeg da fået 150 kr i rabat  

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det er en butik med en masse fede mærker Jeg vil gerne have et sofabord plus tæppe, som kan købes der, så nu har jeg da fået 150 kr i rabat  

Så det er brugskunst og generelle ting til hjemmet de forhandler eller ?  Hvor ligger den henne, har aldrig set butikken?

Super at du har fået lidt rabat på tæppet, det er nok heller ikke en helt billig fornøjelse

Anmeld

5. marts 2013

Mamalou

Fenja09 skriver:

Så det er brugskunst og generelle ting til hjemmet de forhandler eller ?  Hvor ligger den henne, har aldrig set butikken?

Super at du har fået lidt rabat på tæppet, det er nok heller ikke en helt billig fornøjelse

Det er møbler og brugskunst osv. Man kan også få ting til børneværelset

Den ligger ved Café ministeriet på den plads der, som jeg ikke husker hvad hedder

Nej tæppet koster 1700 kr  men så er jeg også ved at være på plads

Takker!

Anmeld

5. marts 2013

Fenja09

Mamalou skriver:

Det er møbler og brugskunst osv. Man kan også få ting til børneværelset

Den ligger ved Café ministeriet på den plads der, som jeg ikke husker hvad hedder

Nej tæppet koster 1700 kr  men så er jeg også ved at være på plads

Takker!

Nå jamen jeg kender godt Cafeministeriet, det ligger på Møllegade - gad vide om torvet ikke hedder Mølleå? Kan heller ikke lige huske det

Det er sjældent jeg er på de kanter så nok derfor jeg ikke kender butikken. Det må være et rigtig flot tæppe til den pris

Dejligt du er ved at være på plads!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.