Trykken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

302 visninger
5 svar
1 synes godt om
4. marts 2013

Trinebaby

Hej søde mennesker jeg har stadig en trykken i underlivet lidt ligesom blærebetændelse , men der var kun en lille smugle er det bare fordi livmoren vokser ?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Er du blevet tjekket for blærebetænedlse? Ellers ku det være du lige sku et smut forbi lægen. Og ja ellers ka det godt være livmoderen der vokser. Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

Trinebaby

StineW79 skriver:

Er du blevet tjekket for blærebetænedlse? Ellers ku det være du lige sku et smut forbi lægen. Og ja ellers ka det godt være livmoderen der vokser. Vh stine

Ja det har jeg  

Anmeld

4. marts 2013

Team Putte

Hej søde mennesker jeg har stadig en trykken i underlivet lidt ligesom blærebetændelse , men der var kun en lille smugle er det bare fordi livmoren vokser ?  

Det kan sagtens være livmoderen der vokser Bare vent til du er længere henne så kan du opleve følelsen af at have en kampesten i maven der trykker så meget ned at det føles som om man er ved at tabe hele underlivet på gulvet.. En af de små glæder i livet!

Anmeld

4. marts 2013

Trinebaby

Team Putte skriver:

Det kan sagtens være livmoderen der vokser Bare vent til du er længere henne så kan du opleve følelsen af at have en kampesten i maven der trykker så meget ned at det føles som om man er ved at tabe hele underlivet på gulvet.. En af de små glæder i livet!

Tænke nok det var det  

Anmeld

4. marts 2013

Trinebaby

Team Putte skriver:

Tænke nok det var det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.