Puha... jeg er godt nok nervøs!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

820 visninger
12 svar
4 synes godt om
4. marts 2013

IG

Jeg skal til MD scanning om små to timer, og puha hvor er jeg nervøs

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Troldemommi

IG skriver:

man skal være spændt og lidt nervøs, men pøj pøj med det det skal nok gå rigtig godt  og husk også at nyd det

Monica

Anmeld

4. marts 2013

MorDk

KRAAAAAAAM

Anmeld

4. marts 2013

tarkoflen

Jeg kunne slet ikke holde op med at tude, fordi jeg var så nervøs! Så du er ikke alene!

Håber det går rigtig godt, og l får en helt fantastisk MD skanning

Anmeld

4. marts 2013

M (:

IG skriver:

Held og lykke - det skal nok gå godt!

Det er helt normalt at være nervøs, men husk at nyd skanningen, når først i er i det! 

Anmeld

4. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Rigtig godt fornøjelse! Vh stine

Anmeld

4. marts 2013

IG

1000 tak søde piger... men puha!!! Det gør det ikke bedre at manden har måtte aflyse i sidte øjeblik, så jeg må "nøjes" med min svigermor

Anmeld

4. marts 2013

Miss Kat

Det er klart, du er jo ved at blive mor og er allerede overbekymret for dit barn! Det skal nok gå godt og du kommer til at gå helt euforisk derfra.  Jeg håber på en lykkelig update senere!

Anmeld

4. marts 2013

Miss Kat

IG skriver:

1000 tak søde piger... men puha!!! Det gør det ikke bedre at manden har måtte aflyse i sidte øjeblik, så jeg må "nøjes" med min svigermor

Nej, det forstår jeg så godt. Men fokusér på at du lige om lidt skal se din lille baby! Eller, din baby, for nu er den jo ikke helt så lille mere. Vil du gerne vide kønnet, hvis det kan lade sig gøre?

Anmeld

4. marts 2013

IG

Miss Kat skriver:

Nej, det forstår jeg så godt. Men fokusér på at du lige om lidt skal se din lille baby! Eller, din baby, for nu er den jo ikke helt så lille mere. Vil du gerne vide kønnet, hvis det kan lade sig gøre?

Jeg prøver virkelig - jeg ved slet ikke hvor den nervøsitet er kommet fra... jeg har været til et hav af scanninger
Vi kender allerede kønnet, og det er en lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.