40+2 og lidt utålmodig!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

694 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. marts 2013

Sahara82

Om I svarer eller ej, så er jeg nød til at lufte lidt "frustrationer". Er der andre der nogensinde har oplevet at jeres mave kløer så utrolig meget at I har kradset hul på den? Bliver seriøst snart sindsyg. Går konstant rundt med en kold klud på maven for at lindre bare lidt!

Er seriøst SÅ klar til at han snart kommer, også fordi jeg har været i de tidlige stadier af fødslen i næsten to uger snart, men ikke tegn på at det udvikler sig til mere lige pt.

Vestøv modtages med kyshånd! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Bshizzle

Min mave kløede meget til aller sidst (gik over tid begge gange..) men ligefrem at klø hul har jeg aldrig gjort 

Lyder bestemt ikke behageligt!! 

- Prøvet med noget Alo vera/køle creme evt?

Anmeld

4. marts 2013

MariaKyedDK

smsh skriver:

Om I svarer eller ej, så er jeg nød til at lufte lidt "frustrationer". Er der andre der nogensinde har oplevet at jeres mave kløer så utrolig meget at I har kradset hul på den? Bliver seriøst snart sindsyg. Går konstant rundt med en kold klud på maven for at lindre bare lidt!

Er seriøst SÅ klar til at han snart kommer, også fordi jeg har været i de tidlige stadier af fødslen i næsten to uger snart, men ikke tegn på at det udvikler sig til mere lige pt.

Jep, det gjorde min mave de sidste 3 uger , man er ved at blive sindsyg af det, og det kløede også sindsygt meget da jeg lå og fødte. jeg var ved at blive vanvittig.

men vidst meget normalt

i denne graviditet smørre jeg min mave OG bryster ind i Mor-Barn MaveOlie

og håber det giver pote sidst i denne graviditet

og sender en maaaaasse vestøv i din retning

Anmeld

4. marts 2013

Sahara82

Bshizzle skriver:

Min mave kløede meget til aller sidst (gik over tid begge gange..) men ligefrem at klø hul har jeg aldrig gjort 

Lyder bestemt ikke behageligt!! 

- Prøvet med noget Alo vera/køle creme evt?

Har prøvet alt hvad der prøves kan, inkl alo vera med kølende effekt til solskader eller brændsår. Lige godt hjælper det! Min praktiserende læge har givet mig noget locoidcreme eller hvad det nu hedder, og det hjælper lidt, men det må desværre kun bruges en gang om dagen.

Men håber at det går væk lige så snart jeg har født!

Anmeld

4. marts 2013

Sahara82

MariaKyedDK skriver:

Jep, det gjorde min mave de sidste 3 uger , man er ved at blive sindsyg af det, og det kløede også sindsygt meget da jeg lå og fødte. jeg var ved at blive vanvittig.

men vidst meget normalt

i denne graviditet smørre jeg min mave OG bryster ind i Mor-Barn MaveOlie

og håber det giver pote sidst i denne graviditet

og sender en maaaaasse vestøv i din retning

Har også matas´ mor og barn creme, og har brugt den hele vejen igennem. Den har hjulpet rigtig godt, men gør desværre ikke så meget til sidst.

Men tror du ikke evt. når du er anden gangs gravid at det ikke bliver så stort et problem som første gang? Synes tit jeg hører når maven først en gang har været strukket ud bliver det ikke nær så slemt anden gang.

Anmeld

4. marts 2013

Mink

smsh skriver:

Masser af vestøv og krammer 

Anmeld

4. marts 2013

maryjane

Håber snart der sker noget 

Anmeld

4. marts 2013

MariaKyedDK

smsh skriver:

Har også matas´ mor og barn creme, og har brugt den hele vejen igennem. Den har hjulpet rigtig godt, men gør desværre ikke så meget til sidst.

Men tror du ikke evt. når du er anden gangs gravid at det ikke bliver så stort et problem som første gang? Synes tit jeg hører når maven først en gang har været strukket ud bliver det ikke nær så slemt anden gang.

det kunne da være dejligt i hvert fald

håber snart du skal føde så din kløen kan gå væk

Anmeld

4. marts 2013

Sahara82

MariaKyedDK skriver:

det kunne da være dejligt i hvert fald

håber snart du skal føde så din kløen kan gå væk

Det håber jeg også. Det er ikke ligefrem det kønneste syn når jeg trækker op i trøjen. Strækmærker der har fået strækmærker, og som er ildrøde. Flot! Men mon han ikke snart melder sig på banen den bette gut. Ellers må jeg jo true lidt med igangsættelse om en uges tid og se om han så ikke bare kommer

Anmeld

4. marts 2013

Sahara82

Akmese skriver:

Masser af vestøv og krammer 

Tak! Præcis det jeg har brug for

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.