Masig - hvordan gik afleveringen af guldklumpen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

nielsen80

Masig skriver:

Ja håber jeg også. Jeg er uddannet i virksomhedskommunikation, men den uddannelse er snart tre år gammel og jeg har ikke haft noget arbejde så jeg får nok ikke noget inden for den branche (5 års uddannelse spildt). 

Men tænker at søge nogle elevpladser her når jeg bliver ledig igen, så jeg kan få arbejde + ny uddannelse. 

Har sendt dig en PB - værner jo lidt om min anonymitet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Masig

nielsen80 skriver:

Har sendt dig en PB - værner jo lidt om min anonymitet

Ingen pb 

Nå men nu har vi fået hentet fabian. Han er jo ret følsom overfor fremmede og høje lyde, så som forventet var han lidt utryg og måtte sidde på armen af dp hele tiden, men til gengæld er han tryg ved hende så det er jo fint nok. Men vi fortsætter med at afl kl 9 og hente kl 11 indtil han har vænnet sig til det og så går vi bare stille og roligt frem. Der var intet da jeg hentede ham, så det skal nok gå...

Anmeld

4. marts 2013

fairlady

nielsen80 skriver:

Ja det er jo det

Er dog glad for der går lidt tid endnu - selvom tiden herhjemme på barsel kan virke lidt lang nogle dage.

Så skal du bare have dig et barn mere, så føles tiden ikke spor lang!

Anmeld

4. marts 2013

nielsen80

fairlady skriver:

Hihihi ja, jeg tager gerne en mere Ej kan godt forstille mig, at det er noget lidt andet med to.

Anmeld

5. marts 2013

Tulle28

fairlady skriver:

Ja det siger jeg også - pyyyha da hvor jeg synes tiden flyver!! Men kan godt huske det fra nr. 1, der var jeg seriøst ved at dø af kedsomhed til sidst Er på sin vis glad for at jeg ikke skal på arbejde endnu, for har stadigvæk så meget ammehjerne at jeg stort set ikke kan føre en normal samtale

Anmeld

5. marts 2013

Tulle28

Hvor er det vildt at han allerede er startet i dp, men det lyder jo til at det går meget godt? Kan huske, hvor underligt det var i starten at aflevere og så gå hjem og sidde og nyde sin kaffe... Det føltes sådan lidt "forbudt" at man rent faktisk nød at være lidt alene Men det gik hurtigt over

Anmeld

5. marts 2013

Masig

Hvor er det vildt at han allerede er startet i dp, men det lyder jo til at det går meget godt? Kan huske, hvor underligt det var i starten at aflevere og så gå hjem og sidde og nyde sin kaffe... Det føltes sådan lidt "forbudt" at man rent faktisk nød at være lidt alene Men det gik hurtigt over

Ja men han er også startet lidt tidligt i forhold til hvad man normalt gør idag. Men han trænger også til det!! 

Det er gået endnu bedre idag. Han har ikke grædt og været pylret, de har været udenfor og lege og han har bare hygget sig. Det er så fedt!!! 

Må indrømme jeg faktisk også nyder lidt alenetid. Det giver meget mere overskud til alt andet, både ham når han kommer hjem, men også til træning, husarbejde, gå med hunden osv.... Så tror vi alle nyder godt af at han er kommet ud. Og dp er heldigvis rigtig sød, så jeg har det helt fint med at hun skal have ham de timer hver dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.