Puha en nat jeg har haft :0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

337 visninger
2 svar
0 synes godt om
4. marts 2013

pcoramt

Havde simpelhen en skøn søndag med en dejlig gåtur i skoven og ingen kvalme (næsten) kun lige lidt inden aftensmaden.. Smuttede så i seng 21.30 (trætheden hænger ved) og faldte hurtigt i søvn.. Vågnede så kl. 1. Og puha da en kvalme, men ikke nok med det skulle jeg luge igennem non stop opkastninger, også efter der kun kom galde. Det blev så afløst af mere kvalme og svedture.. Håber godt nok tvillingerne har holdt fest der inde..

I dag står den så lige så en rigtig tung dag på studiet samt lægetjek og scanning

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Frk. Himmelblå

pcoramt skriver:

Havde simpelhen en skøn søndag med en dejlig gåtur i skoven og ingen kvalme (næsten) kun lige lidt inden aftensmaden.. Smuttede så i seng 21.30 (trætheden hænger ved) og faldte hurtigt i søvn.. Vågnede så kl. 1. Og puha da en kvalme, men ikke nok med det skulle jeg luge igennem non stop opkastninger, også efter der kun kom galde. Det blev så afløst af mere kvalme og svedture.. Håber godt nok tvillingerne har holdt fest der inde..

I dag står den så lige så en rigtig tung dag på studiet samt lægetjek og scanning

God "bedring" eller hvad man nu siger i din situation 

Håber, du får en dejlig dag, og at kvalmen vil lade dig lidt i fred!

Anmeld

4. marts 2013

Moma

Puh ha for en nat! Håber dagen bliver dejlig i dag!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.