Vil du være min?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.010 visninger
7 svar
4 synes godt om
3. marts 2013

o1Mutte

Hej jeg hedder Pusle.
Jeg er en blanding af DSG og Boston Terrier.
Jeg søger en far til mine hvalpe. Jeg regner med at være klar her i foråret engang.
Jeg er en smugle kræsen og vil helst have at faren til mine hvalpe skal være en Fransk Bulldog, eller noget ligende.
Jeg bor i Nordjylland.
Jeg håber jeg har vagt din interesse.
Mine madmennesker er villige til at betale for din tid.
Prisen kan der snakkes om, men de tænker omkring 1000,-.

Mvh.
Pusle
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Loa

Hvor er hun fin

Held og lykken med jagten på en mage

Anmeld

3. marts 2013

o1Mutte

Loa skriver:

Hvor er hun fin

Held og lykken med jagten på en mage

Mange tak Håber snart vi finder en mand til hende

Anmeld

4. marts 2013

o1Mutte

Slet ingen ?

Anmeld

4. marts 2013

C-Dog

Må man ydmygt spørge hvad du vil med sådan et kuld rundkørselshvalpe? Er der en tanke bag? For internaterne bugner af blandingshvalpe, så det er nok ikke lige det der mangler. Medmindre du selfølgelig bevist prøver at avle en ny race frem, jeg kan bare ikke lige se hvilke egenskaber det er du prøver at fremavle ved disse tre hunderacer?

Anmeld

4. marts 2013

o1Mutte

CC23 skriver:

Må man ydmygt spørge hvad du vil med sådan et kuld rundkørselshvalpe? Er der en tanke bag? For internaterne bugner af blandingshvalpe, så det er nok ikke lige det der mangler. Medmindre du selfølgelig bevist prøver at avle en ny race frem, jeg kan bare ikke lige se hvilke egenskaber det er du prøver at fremavle ved disse tre hunderacer?

Ja du må da endelig gerne spørge.

Dette er hvad man vil kalde et hyggekuld.
Tæven her er en yderst dejlig hund, som jeg gerne vil avle på. Ønsker at lave nogle dejlige hvalpe, til familier der ønsker sig en ven for livet.
Har ingen intentioner om at lave en ny race (selv om pusle er en ''ny race'' i usa mener jeg det er)

Og mht. om hvalpene ender på internat, ja det kan jeg da ikke garantere at de ikke gør, men jeg har allerede nu flere der ønsker en hvalp fra hende, netop fordi hun er så speciel (både sind og udseende).
Jeg har ikke tænkt mig at smække dem på dba til 500,- men vil derimod finde en fair pris der (så vidt muligt) vil dække mine omkostninger og dyrlæge regninger ved at lave disse hvalpe (også for at sortere eventuelle useriøse købere fra)
Jeg vil ikke sælge til gud og hver mand. Men vælge mine købere med omhu.

Og du er velkommen til at spørge løs, jeg bliver ikke fornærmet

Anmeld

4. marts 2013

o1Mutte

CC23 skriver:

Må lige tilføje.. Vil ikke vælge en hvilken som helst hanhund Jeg har en dejlig hanhund herhjemme som vi har fået kastreret sidste sommer for at undgå 1: at hun ikke blev med hvalpe for tidligt og 2: han er ikke en hund man ønsker at avle på, da hans temperament er en anelse.. Specielt.. (han er usikker, nervøs, og stoler ikke på fremmede -stik modsat pusle)

Anmeld

5. marts 2013

o1Mutte

Op igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.