de små økonomiske biler, hvad har i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

1990h

Isabella_mor skriver:

Men det der all inclusive er heller ikke med fast debitor rente men variabel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Isabella_mor

1990h skriver:

Men det der all inclusive er heller ikke med fast debitor rente men variabel.

ja det skal du ikke spørge mig om, det ved jeg ikke det er min kæreste der er bil geniet

vi har bare regnet på det og det er KLART det billigste.. fordi at man skal ikke ud og tage billån, oprette forsikring osv... det er samlet i et tilbud.. og ubetalingen kan vi spare sammen til. så det er jo ganske fantatisk... 

Anmeld

3. marts 2013

1990h

Isabella_mor skriver:

ja det skal du ikke spørge mig om, det ved jeg ikke det er min kæreste der er bil geniet

vi har bare regnet på det og det er KLART det billigste.. fordi at man skal ikke ud og tage billån, oprette forsikring osv... det er samlet i et tilbud.. og ubetalingen kan vi spare sammen til. så det er jo ganske fantatisk... 

ja vi sidder også og regner på de forskellige ting og de forskellige biler

Anmeld

3. marts 2013

LinLin

Jeg har en suzuki alto fra aug 2010. Dejlig lille bil til mig og drengene i weekenderne og til hverdag, hvor jeg har knapt 20 km på arbejde, men når min mand også skal med er jeg glad for at han har en A8

Har ikke haft bilforsikring i mit navn før, så var heldig at suzuki havde tilbud på forsikring for 2,5 år siden er elitebillist til august
- før havde vi en gammel golf hvor min ex og jeg gav 10.000 bare for ansvar fordi vi begge var under 25

Anmeld

3. marts 2013

1990h

DAs mor skriver:

Jeg har en suzuki alto fra aug 2010. Dejlig lille bil til mig og drengene i weekenderne og til hverdag, hvor jeg har knapt 20 km på arbejde, men når min mand også skal med er jeg glad for at han har en A8

Har ikke haft bilforsikring i mit navn før, så var heldig at suzuki havde tilbud på forsikring for 2,5 år siden er elitebillist til august
- før havde vi en gammel golf hvor min ex og jeg gav 10.000 bare for ansvar fordi vi begge var under 25

årrh okai

ja 10.000 det satme mange penge til sådan en lille gammel bil..det utroligt det skal koste så meget fordi man ikke lige er fyldt 25

Anmeld

3. marts 2013

LinLin

1990h skriver:

årrh okai

ja 10.000 det satme mange penge til sådan en lille gammel bil..det utroligt det skal koste så meget fordi man ikke lige er fyldt 25

Ja! Min lillebror skulle give 15.000 i ansvarsforsikring for hans gamle golf da han var 18!!

Jeg var 25 da jeg købte altoen og i mine forsikring papirer står der at den ikke dækker hvis en under 25 har ført den ved et evt uheld...

Anmeld

3. marts 2013

Ellie79

1990h skriver:

Ja det da lige fra den ene yderlighed til den anden.

men nu sidder kæresten og jeg og regner på om det kan betale sig at købe en lille bil i stedet for skoda octaviaen (vi har i forvejen en suzuki st. med mange år endnu foran sig)..

men vi vil regne på hvad der kan betale sig..

vi har kigget på skoda citigo, wv up, ford ka.

har i sådan nogle? hvad giver i i forsikring og hvor?

Vi har lige købt en skoda citygo - betaler 1400 om mdr og 3600 i forsikring om året - så en skøn lille billig bil

Anmeld

3. marts 2013

BellaCiinea

1990h skriver:

men nu sidder kæresten og jeg og regner på om det kan betale sig at købe en lille bil i stedet for skoda octaviaen (vi har i forvejen en suzuki st. med mange år endnu foran sig)..

Har ingen af dem du nævner.. men..

Købte splinterny bil for 2 år siden..

Har en Suzuki Swift fra 2011.. Giver lidt over 8000kr i forsikring med kasko og diverse tilvalg... hos IF...

Giver 1800kr om måneden for bilen...

Elsker vores bil.. den er stabil..  og billig... <3

Bedste valg vi har taget!

Anmeld

4. marts 2013

PernilleogLouis

1990h skriver:

Jeg købte en ny C1 i juni og før det havde jeg en Toyota Aygo (samme bil) den blev totalsmadret så derfor en ny. Kiggede også på wv up - der var bare for lang ventetid

Anmeld

4. marts 2013

1990h

AnjaB skriver:

Vi har lige købt en skoda citygo - betaler 1400 om mdr og 3600 i forsikring om året - så en skøn lille billig bil

Jeg er også mest Hook på den skoda der.hvor længe betaler i den af over. Og billig forsikring hvor er det i har? Vi burde også kunne få den til den pris da kæresten har haft bil i mange år

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.