Hvilken babyalarm ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

696 visninger
7 svar
1 synes godt om
3. marts 2013

pernie89

Hvilken babyalarm skal man købe ?

- Hvad har i selv? og evt. en i kan anbefale.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. marts 2013

Shop2kids

Jeg vil anbefale vores babyalarmer fra Babymoov. De findes både i 'almindelige' simple udgaverog en luksus udgave med kamera.

Det ekstra gode er at der er livstidsgaranti på, hvis blot du registrere dit produkt to måneder efter køb.

Du kan se udvalget her: http://www.shop2kids.dk/Udstyr/Babyalarmer.html

Anmeld

23. marts 2013

Hailiesmom11

Vi har en supernova den er vi super glade for..
Den er ret dyr 1200 kr gav vi for den..

Anmeld

24. marts 2013

Michalala

Neo nate. De er rigtig gode syntes jeg. Koster omkring 1000. Det bedste ved dem er at de er små så de lige kan være i lommen og at man kan sætte vibrator på hvis man ønsker lydløs.

Et minus er at den bipper højt ved manglende batteri selvom der er skruet helt ned for lyden og vib er slået til.

Anmeld

24. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Vi har købt walkitalkier i Harald Nyborg til ca 250 kr. De fungere bare upåklageligt. De har masser af kanaler at vælge imellem, ka tåle en lidt hård behandling, holder strøm længe, oplever ik al andre alarmer går i dem. Og de koster ik en formue Vh stine

Anmeld

24. marts 2013

Jannicks.mor

Super Nova Synes aldrig der er bøvl med dem og så er de meget holdbare (vores er 5 år gammel og fungere som ny)

Anmeld

24. marts 2013

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.

Jeg kan anbefale podwico. (ingen kamera) men den er meget følsom. Den har indtil videre fungeret fejlfri. Vi har snart brugt den i 1 1/2 år

Anmeld

24. marts 2013

modesty

Neonate. Lige til at putte i lommen, bruger lithiumbatteri hvilket betyder at de kan sjatlades, god lydfølsomhed, lav stråling. Vi har været ekstremt glade for vores. Jeg ville aldrig købe en af dem hvor modtageren er en stor mursten. Vildt upraktisk.

Hvis du laver en søgning, er der mange tråde om emnet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.