Har det bare ik godt med det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

581 visninger
3 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Vingummien

Afleverede Emil i vuggestue kl 9 i morges og afleverede den fine seddel til dem jeg havde lavet om hva Emil spiser osv.

Emil startede sidste mandag i vuggestue det var han første dag.

Jeg har det bare ik godt med at han er i vuggestue, har det dårlig når jeg går, har lyst til at tage ham under min arm og så gå. Sidder hjemme nu og sidder faktisk bare og venter på kl er 1 så jeg kan hente ham el at de ringer og siger jeg skal komme før. Har en klump i halsen og det snurre i min mave af at han bliver passet ude og de skal holde øje med ham.

Holder de nu øje med han ik bliver kvalt og de andre børn ik gør skade på ham osv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Karo

Jeg har også frygtet den dag meget hvor Marcus skal passes af fremmede mennesker. I sidste uge var vi så nede og se vuggestuen og det hjalp. Jeg har det faktisk fint med at skulle aflevere ham nu, men nu må vi se om jeg har det lige sådan når jeg rent faktisk skal aflevere ham.

Nu har du jo heller ikke lige frem haft den nemmeste start med Emil i vuggestuen. Har de foresten flyttet hende den "dumme" pædago?

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

Karo skriver:

Jeg har også frygtet den dag meget hvor Marcus skal passes af fremmede mennesker. I sidste uge var vi så nede og se vuggestuen og det hjalp. Jeg har det faktisk fint med at skulle aflevere ham nu, men nu må vi se om jeg har det lige sådan når jeg rent faktisk skal aflevere ham.

Nu har du jo heller ikke lige frem haft den nemmeste start med Emil i vuggestuen. Har de foresten flyttet hende den "dumme" pædago?

Hun bliver flyttet den 26 i den her måned, så det må jo være på fredag.

Nej det er også det at det ik ligefrem gik godt i starten og sidder og tænker på om de kan få min tillid til dem op igen el om den bare er helt væk

Anmeld

22. juni 2009

xx

Da min datter skulle starte i dagpleje syntes jeg også det var hårdt. Hun syntes derimod, det var super....hihi. Første gang jeg skulle gå der fra sad hun på dagplejerens arm og vinkede og grinede på livet løs mens jeg slæbte mit tunge hjerte ned ad trapperne. Da jeg kom hjem tudede jeg til jeg skulle hente hende igen. Hun havde selvfølgelig slet ikke taget sig af at jeg var væk   

Da min søn skulle starte i vuggestue havde jeg det så svært med det at jeg til sidst ringede til pladsanvisningen og fik det rykket 2 måneder. Jeg var bare overhovedet ikke klar til det. Det var han til gengæld og da han først startede gik der da også kun et par uger før jeg vænnede mig til det. Jeg var så også efterhånden højgravid med s så det var faktisk en lettelse ikke at skulle rende så meget rundt og slæbe så meget.

Nu starter s snart (16. august) og det bliver sikkert lige så lidt sjovt som de 2 andre gange, men nu kender jeg jo alle pædagogerne dernede i forvejen da han starter samme sted som w. Det hjælper nok lidt på det at jeg ved hvor glad w er for at være der og hvor hyggeligt og rart et sted det er. Men jeg forbereder mig da på et par tudeture eller 10 når den tid kommer   og så kan jeg trøste mig med at det går hurtigt over igen...

-s

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.