Søger sandaler til min dreng

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: zz

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

512 visninger
4 svar
2 synes godt om
3. marts 2013

Sara.

..... Men jeg synes at dem der er lukket for snuden er så varme og næsten som halve sko.... Og dem der så er åbne synes jeg at han er for lille til.

Har set nogen i mærket Teva der ser gode ud, men har aldrig set dem "live".

Samtidig er beg i tvivl om jeg skal købe nye eller brugte nu. Hans hjemmesko er for varme i institutionen, så han skal bruge sandalerne inde indtil det er sandal vejr ude.

Hvilke ville i købe? Han har en forholdsvis smal fod.... Vil tro han skal ha 26 el 27

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Mamalou

Sara. skriver:

..... Men jeg synes at dem der er lukket for snuden er så varme og næsten som halve sko.... Og dem der så er åbne synes jeg at han er for lille til.

Samtidig er beg i tvivl om jeg skal købe nye eller brugte nu. Hans hjemmesko er for varme i institutionen, så han skal bruge sandalerne inde indtil det er sandal vejr ude.

Hvilke ville i købe? Han har en forholdsvis smal fod.... Vil tro han skal ha 26 el 27

Jeg vælger de lukkede til min søn på 21 måneder, men ville aldrig købe brugt sko til min søn. Han skal have lov at gå dem til selv, så det passer perfekt til hans gang og ikke skader hans ryg. Jeg kender ikke mærket du nævner. Jeg tror jeg hopper på Ecco til min søn. Han havde "kondisko" fra det mærke sidste år, og dem var vi bare så glade for. 

Jeg ved ikke om meningen er, at jeg skal stemme? Der er i hvert fald gået et eller andet galt med afstemningen, men nu har du i hvert fald min mening

Vh. Louise

Anmeld

4. marts 2013

mth1987

Sara. skriver:

Jeg ville aldrig købe åbne sandaler til min datter så køber altid dem der er lukkede ved snuden så tæerne er mere beskyttede og har aldrig haft problem med at de er for varme. Og så skal sko til børn bare ikke købes brugte efter min mening

Anmeld

4. marts 2013

MyLove E

Min mor købte et par Ecco til min søn i sommers. Han bruger dem nu som hjemmesko. De er lukkede. Men jeg må godt nok og sige at han sveder lidt i dem. Men det var ikke et problem i sommers. Men det er det som inde sko. Men her på det sidste har det ikke været så slemt med varmen i dem..

jeg vil ALTID købe Ecco :-):-):-)

Anmeld

4. marts 2013

Sara.

Tak for jeres svar

Jeg ved ikke lige hvorfor der er en halv afstemning, det er i hvert fald ikke meningen at sen sku være der

Mht brugte sko har jeg læst om det på nettet hvad fod eksperter mener, og så længe skoen ikke er gået skæv eller slidt er det okay. Så det råd følger jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.