Er klar til at myrde!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.036 visninger
10 svar
9 synes godt om
3. marts 2013

Anonym trådstarter

"Nå nå, man er nok gravid-hormonella!!" sagde min kæreste lige! Fordi vi skulle til at putte vores datter, men han havde travlt med alt muligt andet, så jeg blev nødt til at sige, at nu var det altså nu, fordi hun var træt og gerne ville sove.

Hold kæft jeg er klar til at pløkke ham ned - ja, min REAKTION på hans kommentar er nok lidt hormonella, men nægter fandme at finde mig i, at mine fuldstændige rimelige argumenter og udtalelser skal skydes ned med en kommentar der er så pisse dum og på lige fod med "Nå nå, man er nok præmenstruel, hva?" - Jeg skal fandme ikke, at mine følelser negliceres på baggrund af, at jeg er gravid. Så er han velkommen til at tage alle 9 måneder inklusiv bækkenløsning, overdreven træthed, dårlig kondi, smerter i kroppen, ødemer og hvad der ellers hører sig med.

Idiot.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

"Nå nå, man er nok gravid-hormonella!!" sagde min kæreste lige! Fordi vi skulle til at putte vores datter, men han havde travlt med alt muligt andet, så jeg blev nødt til at sige, at nu var det altså nu, fordi hun var træt og gerne ville sove.

Hold kæft jeg er klar til at pløkke ham ned - ja, min REAKTION på hans kommentar er nok lidt hormonella, men nægter fandme at finde mig i, at mine fuldstændige rimelige argumenter og udtalelser skal skydes ned med en kommentar der er så pisse dum og på lige fod med "Nå nå, man er nok præmenstruel, hva?" - Jeg skal fandme ikke, at mine følelser negliceres på baggrund af, at jeg er gravid. Så er han velkommen til at tage alle 9 måneder inklusiv bækkenløsning, overdreven træthed, dårlig kondi, smerter i kroppen, ødemer og hvad der ellers hører sig med.

Idiot.

Pas på blodtrykket for søren!

Var det sagt dybt seriøst eller med et glimt i øjet??

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Pas på blodtrykket for søren!

Var det sagt dybt seriøst eller med et glimt i øjet??

Seriøst - for at provokere. Det er nok også derfor jeg bliver så gal Det var noget andet, hvis det var sagt i spøg.

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Seriøst - for at provokere. Det er nok også derfor jeg bliver så gal Det var noget andet, hvis det var sagt i spøg.

Jeg ved fra mig selv, at jeg ikke aaaaaaltid lige ser om der er glimt i øjet når min kæreste siger ting og sager, og han er fyldt med sort humor der vil noget! Ikke noget jeg altid forstår Og det har da skabt nogle unødige konflikter

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Jeg ved fra mig selv, at jeg ikke aaaaaaltid lige ser om der er glimt i øjet når min kæreste siger ting og sager, og han er fyldt med sort humor der vil noget! Ikke noget jeg altid forstår Og det har da skabt nogle unødige konflikter

Lige her var den ikke sagt i sjov - han har været rimelig cranky i dag.. Hyggelig dag, kan du nok gætte!

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Lige her var den ikke sagt i sjov - han har været rimelig cranky i dag.. Hyggelig dag, kan du nok gætte!

Øv øv øv! og det har endda været SÅ godt vejr, at man ikke burde kunne være i dårligt humør!

Anmeld

3. marts 2013

Anonym trådstarter

Martsbaby skriver:

Øv øv øv! og det har endda været SÅ godt vejr, at man ikke burde kunne være i dårligt humør!

Nemlig! Men han kom over lige før og gav mig et stort kys, nussede mig på maven og sagde undskyld. Så hormonella er kølet ned igen

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Nemlig! Men han kom over lige før og gav mig et stort kys, nussede mig på maven og sagde undskyld. Så hormonella er kølet ned igen

Det var godt!

Nogle gange skal man bare lige ud med det også er livet meget nemmere bagefter

Anmeld

3. marts 2013

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Men kunne du ikke bare putte hende selv, hvis det absolut skulle være det sekund?
Jeg ville da også blive træt af det, hvis nogen sagde sådan til mig, når jeg lige var i gang med noget andet

Anmeld

3. marts 2013

Lady Marion <3

Tror ikke det kunne bringe mit piz i kog

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.