Skal blære mig lidt ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

Ønskebarnet12

Stumpe27 skriver:

var det os til morgen mad du spiste kylling og grøntsager? altså hele dagen?

Haha nej nej, jeg spiser havregryn om morgen el æg el hytteost på knækbrød . Der er en masse billeder af alt d mad j spiser på min instagram profil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Ønskebarnet12

Klokkeblomst88 skriver:

Sikke mange kg - godt gået  

Tak taKker

Anmeld

3. marts 2013

Ønskebarnet12

Frk. Himmelblå skriver:

Godt gået!

Keep it up!!

Takker )

Anmeld

3. marts 2013

Joan ( Smallie )

Ønskebarnet12 skriver:

Det sku hammer godt gået!! mit vægttab går langsomt lige pt men at spise sundt er klart en vane nu

Ja det er jo også det sunde der er vigtig. og så kommer det jo stilel og roligt.

Men jeg taber mig også så hurtig fordi jeg jo lige har lidt mere end dig at tabe af .

Men ok blev da noget overrasket over hvor nemt det faktisk er man skal bare finde det rigtig at spise så får man jo masser af mad

Anmeld

3. marts 2013

B&J

ej hvor er du bare super sej så flot

Anmeld

3. marts 2013

StineW79

Profilbillede for StineW79

Du er da total sej! Virkelig flot gået! Vh stine

Anmeld

3. marts 2013

Ønskebarnet12

Joan ( Smallie ) skriver:

Ja det er jo også det sunde der er vigtig. og så kommer det jo stilel og roligt.

Men jeg taber mig også så hurtig fordi jeg jo lige har lidt mere end dig at tabe af .

Men ok blev da noget overrasket over hvor nemt det faktisk er man skal bare finde det rigtig at spise så får man jo masser af mad

Du bærer klart de ekstra kiloer bedre end mig synes nu min mave er lidt slasket efter fødslen, det kan man vel ikke undgå, :-p ja det vildt hvad mad kan gøre, jeg har langt mere energi end jeg havde det skønt, jeg troede aldrig jeg ville spise forskellige nye ting, men overraskende har jeg smagt alverdens grønsager og frugt og er helt vild med de nye ting er ivrig til at prøve mere og mere! Og før hadede jeg at lave mad, men nu elsker jeg at være kreativ og lave det

Anmeld

3. marts 2013

Joan ( Smallie )

Ønskebarnet12 skriver:

Du bærer klart de ekstra kiloer bedre end mig synes nu min mave er lidt slasket efter fødslen, det kan man vel ikke undgå, :-p ja det vildt hvad mad kan gøre, jeg har langt mere energi end jeg havde det skønt, jeg troede aldrig jeg ville spise forskellige nye ting, men overraskende har jeg smagt alverdens grønsager og frugt og er helt vild med de nye ting er ivrig til at prøve mere og mere! Og før hadede jeg at lave mad, men nu elsker jeg at være kreativ og lave det

Tak for de fine ord.

Maven trækker sig jo sammen men den bliver jo nok aldrig helt som før.

Men ser ok ud efterhånden men men den mindste er også lige blevet 4.

Ja jeg oplevet også jeg fik så meget mere energi og det var bare fedt. Så jeg begyndte at træne på cross igen og lidt styrke men så begyndte jeg at tage på igen så det må vente til jege r færdig med at tabe mig.

Hvor meget mere var det du sagde du ville tabe? Jeg syntes de tal du sådan lige sagde ville gøre at du ikke kom til at veje ret meget. Kan også være jeg læste forkert

Anmeld

3. marts 2013

Ønskebarnet12

Joan ( Smallie ) skriver:

Tak for de fine ord.

Maven trækker sig jo sammen men den bliver jo nok aldrig helt som før.

Men ser ok ud efterhånden men men den mindste er også lige blevet 4.

Ja jeg oplevet også jeg fik så meget mere energi og det var bare fedt. Så jeg begyndte at træne på cross igen og lidt styrke men så begyndte jeg at tage på igen så det må vente til jege r færdig med at tabe mig.

Hvor meget mere var det du sagde du ville tabe? Jeg syntes de tal du sådan lige sagde ville gøre at du ikke kom til at veje ret meget. Kan også være jeg læste forkert

Jeg er så ikke begyndt at træne, pga økonomien og der ikke rigtig nogen som kan passe den lille da manden arbejder alle dage undtagen søndag og får ik sovet nok  

Jeg vil gerne ned på 50, lige pt vil jeg gerne under 60men mit mål er klart 50 kg. Jeg vejede 50 i 2008 og der var jeg en kvinde med selvtillid i bagagen ;-)

Anmeld

3. marts 2013

BellaCiinea

Ønskebarnet12 skriver:

Super flot! Tillykke!! du skal nok klare den, ;-) jeg er nået til det punkt hvor vægten køre langsomt ned af nu, men skal have et kalorietæller ur, så j kan holde øje med hvor meget jdesideret forbrænder

Tark

Ahh ja lyder som en smart ide..

Mit går desværre også langsomt. Har ikk været så god til at træne på de sidste, og har ikke fulgt kostplanen helt slavisk.. Men det gør jeg nu igen. Har rettet op og følger den nu! =)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.