at blive storebror når man er 3 år og 7 mdr:-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

402 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2013

Christina :-)

Hej jeg har dejlige elias som vil være 3 år og 7 mdr til termin og jeg tænker tit Hvordan mon man regere når han ser lillebror føste gang:-)?  så mit spøgsmål er , er der nogen her som har prøvet hvor storebror er lige så gammel hvis ja hvordan regede han?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Camilski

mortilelias:-) skriver:

Hej jeg har dejlige elias som vil være 3 år og 7 mdr til termin og jeg tænker tit Hvordan mon man regere når han ser lillebror føste gang:-)?  så mit spøgsmål er , er der nogen her som har prøvet hvor storebror er lige så gammel hvis ja hvordan regede han?

Her var storebror 3 år og 9 måneder, og det har for os været en hel perfekt aldersforskel :-)

Storebror har og er den sejeste og bedste storebror af slagsen, og de 2 er allerede uadskillelige :-) 

Storebror er nu 5 år og 6 måneder og lillebror er nu 19 måneder, de skændes allerede som hund og kat, men samtidig kan de ikke undvære hinanden :-)

Anmeld

3. marts 2013

Christina :-)

Camilski skriver:

Her var storebror 3 år og 9 måneder, og det har for os været en hel perfekt aldersforskel :-)

Storebror har og er den sejeste og bedste storebror af slagsen, og de 2 er allerede uadskillelige :-) 

Storebror er nu 5 år og 6 måneder og lillebror er nu 19 måneder, de skændes allerede som hund og kat, men samtidig kan de ikke undvære hinanden :-)

Grinte da du sage de allerede skændes som hund og kat kan lige se det for mig:-) jeg amer bare ikk hvordan min søn viæ regere når han ser lillebror 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.