Jeg har altid frygtet at skulle føde HALLO der skal en baby ud af min BIP!!!!!!
men som sagt mit vand gik den 1marts og den 3marts fik jeg veer, i mellem tiden fik jeg stikpiller op for at sætte det igang og jeg blev lyttet på og de lyttet at baby havde det godt, da jeg endelig fik veer kunne jeg ikke arbejde med dem da de hoppede oven i hinanden så meget så min krop gik lidt i chok så jeg kastede op begynte at ryste af kulde og kom i dejligt varmt bad også fik jeg lidt tøj på og kom ind i sengen der fra og til meget sener kan jeg ikke huske en dyt, min krop vælger at lukke af for det hele, kan huske jeg var ude og tisse og jeg fik saftevand og jeg fik min epb. fordi jeg var så stor så jeg skulle have den men det var dejligt jeg fik 2 timers søvn på den JUBIII og kan huske en sygeplejse kommer ind og giver mig en kold klud på panden også da jeg skulle over og føde og imens jeg føder men det tog også 10 minutter så var han ude sund og rask....
MEN da jeg havde født og i mens jeg ligger og har veer er jeg ikke nervøs jeg tænker slet ikke over det fordi man tænker på en masse ander ting, og da han endelig kom om på min mave hold nu kæft jeg var stolt at jeg havde skabt så fin og smuk en dreng 
men ja det gør skisme ondt at føde, men hold op hvor er det sejt jeg har født en baby,
Anmeld