Veninder vestsjælland

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. marts 2013

mth1987

Mette Nexø skriver:

Det er det. Det er fordi jeg er på blodfortyndende medicin mens jeg er gravid, så må ikke gå i fødsel selv

Nå for søren det lyder da ikk så godt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. marts 2013

Kamillaaa91

Mette Nexø skriver:

Det er svært, hvad laver du ellers til dagligt?

Har bare gået arbejDsløs så har bare hygget med min datter, men skal til at starte ude på Monarch i Slagelse på mandag

Anmeld

13. marts 2013

Mette Nexø

mth1987 skriver:

Nå for søren det lyder da ikk så godt

Det er jo fordi jeg i 2008 havde en blodprop, så det er bare for en sikkerheds skyld jeg får det igen 

Anmeld

13. marts 2013

Mette Nexø

Kamillaaa91 skriver:

Har bare gået arbejDsløs så har bare hygget med min datter, men skal til at starte ude på Monarch i Slagelse på mandag

Jeg glæder mig også til at skulle på barsel så man har lidt mere tid med min datter.

Anmeld

13. marts 2013

Kamillaaa91

Mette Nexø skriver:

Jeg glæder mig også til at skulle på barsel så man har lidt mere tid med min datter.

Ja det os skønt :-)

Anmeld

14. marts 2013

Mette Nexø

Kamillaaa91 skriver:

Ja det os skønt :-)

Efter 3 uger hjemme med sygedom og barnsyg er jeg på job igen, tænk at man kan savne voksensamvær så meget

Anmeld

27. marts 2013

Frk. Diness

Kamillaaa91 skriver:

Hej

Er en på 21 år har en datter på 2,5 år, har boet hele mit liv i Jylland, men nu har jeg fået en kæreste på Sjælland, men efter jeg fødte mistede jeg alle mine veninder, så søger derfor nogen nye veninder at snakke med, evt starte i fitness eller lign med :-)

Hejsa..

Jeg bor i ringsted det er lidt fra dig, men hvis du interesseret vil jeg da gerne se om der kunne komme en venskab på benene

Anmeld

27. marts 2013

Kamillaaa91

Stenåsgård Islandsheste skriver:

Hejsa..

Jeg bor i ringsted det er lidt fra dig, men hvis du interesseret vil jeg da gerne se om der kunne komme en venskab på benene

Det gør skam intet at du er fra Ringsted :-)
Jamen det kunne være hyggeligt :-)

Anmeld

5. maj 2013

morten13

Kamillaaa91 skriver:

Hej

Er en på 21 år har en datter på 2,5 år, har boet hele mit liv i Jylland, men nu har jeg fået en kæreste på Sjælland, men efter jeg fødte mistede jeg alle mine veninder, så søger derfor nogen nye veninder at snakke med, evt starte i fitness eller lign med :-)

Vi er et ungt par på 22 og 27 år. Vi har en lille datter på 16 måneder og en der kommer til verden i december Og så har vi en lille hund.

vi er flyttet til skælskør da jeg har fået job hernede og nu vil vi godt stifte noget omgangskreds og få nogle gode venner. 

Vi er glade,positive og fulde af energi. Vi elsker at holde gode middage, gå ture i parker,at tage i zoo osv.

hvis i også kunne tænke jer nogle nye og gode venner,så tag chancen og skriv til os:-).

Med venlig hilsen

Morten,sandra og asta

Anmeld

5. maj 2013

mulleh

Hey. jeg bor i Slagelse. Hvis du har lyst må du da meget gerne skrive har dog ingen børn endnu. Men kæresten og jeg vil dog gerne igang Snart. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.