Kan i hjælpe mig? - babytøj!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. marts 2013

banana3

Hej de damer, vi vil gerne begynde at købe lidt babytøj (har købt meget lidt) men hvad ville i købe til en baby, som kommer til verden til juli? Striktrøjer? jeg er helt på bar bund! sådan nogle små nogle har vel ikke bare arme og ben men en tynd bluse og bukser

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Enirt

Det kommer jo helt an på hvor varmt et barn du får. Min søn er fra 4 januar og har lige siden han blev født kun haft body'er og stømper på når han er hjemme hos os. Vi har ca. 23 grader i lejligheden.

Når han er ude hos andre har han bukser med til over en body, men det er tit jeg må tage dem af fordi han bliver for varm.

Når han er i barnevognen på virkelig kolde dage (-5 grader) har han en body på med en trøje over, bukser, stømper og så dynen rundt om sig og så selvfølgelig en hue og det er tilpas for ham.

Så mit råd er køb lidt af hvert men nok ikke det helt varme tøj i str 56 for det vokser de hurtigt ud af og det skal du jo ikke bruge om sommeren.

Anmeld

3. marts 2013

optimistmor

banana3 skriver:

Hej de damer, vi vil gerne begynde at købe lidt babytøj (har købt meget lidt) men hvad ville i købe til en baby, som kommer til verden til juli? Striktrøjer? jeg er helt på bar bund! sådan nogle små nogle har vel ikke bare arme og ben men en tynd bluse og bukser

der er meget stor forskel på børn og deres kropsvarme også. jeg har selv et juli barn, men det hed l. body ellerk. med l. ærmer udenover. og han har altid været meget kold i det. men selvfølgelig kom han også i shorts dog med strømpebukser under så kan alt næsten bruges... men køb blandet så der er til de første 2uger og køb derfra igen hihi det kunne være en ide... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.