spørgsmål til grød (og lidt bitch)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.315 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Milka

vi fortsætter med skemaden herhjemme med lidt blandede resultater. i forgårs gik det rigtig godt, i går var det som om de havde glemt hvad de havde lært og her til morgen kunne luca godt men lilja ikke. faktisk grinte luca for første gang da hun fik frugtmos i morges – hun grinte HØJT og med mad i hele hovedet. jeg tror aldrig jeg har set noget så sødt i hele mit liv!

men her et par spørgsmål til jer kyndige damer:

må grøden varmes op igen i mikroen hvis den er blevet lidt kold? når den ene bøtte har spist har den altid mistet temperaturen til den anden ...

hvad gør i med grød når i er på farten? mælk kan jeg godt finde ud af at tilberede til den rette temperatur uanset hvor jeg er, men grød? det rækker min fantasi bare ikke til.

argh ... jeg har haft hidsige menstruationssmerter i en uge nu men har ikke set skyggen af blod. hvem var det der sagde at menstruationer blev mere ukomplicerede efter man har født? nårja, det var min læge. DET PASSER IKKE!

af samme grund har jeg bare været mega bitchagtig... min mor kommer om et par dage og jeg kommer helt op i det røde felt bare ved tanken og bliver sådan decideret sur. hun kommer for at hjælpe men ender altid med at stresse mig enormt. åh hun kan bare være det mest belastende – kvinden er dybt neurotisk, har jeg fundet ud af.

det var ikke sødt sagt, men jeg måtte bare ud med det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Vingummien

Emil fik ik risgrøden varm, kun sådan lige lunnet lidt, så hvis vi var nogen steder ku jeg blande det i kold vand jeg havde med i en flaske, Emil har været vantil at kunne spise alt grøden kold også, og har aldrig været noget.

Du må ik varme det igen, grøden skal smides ud hvis det er blevet kold.
Vil de kun spise det varmt?

Uh mens burde ik være opfundet

Anmeld

22. juni 2009

Lilac

min mens er også blevet værre efter jeg har født... har de værste menstruationssmerter... ang. grød, så har jeg altså varmet den lidt hvis den er blevet lidt kold... har faktisk ikke tænkt over det...

Anmeld

22. juni 2009

Ida.

Annika blev aldrig flaskebarn, så det har jeg ingen erfaring med - til gengæld HADEDE hun kold grød (og jeg bebrejder hende ikke!!). Jeg gjorde det, at jeg indkøbte en lille termokande (tror den rummer ½ liter max) - så lavede jeg vand i den rette temperatur og drønede det i termokanden. Og så tog jeg pulver med i en lille boks i den mængde, jeg vidste, hun kunne spise - så var det bare at hælde vand i til det havde den rette konsistens og så fik hun det direkte fra boksen  det fungerede super!!

Øv med din mens - jeg bløder stadig efter fødslen - det gør ikke ondt og giver ikke hormonforstyrrelser, men NØJ jeg er træt af det - Lina er altså blevet 5 uger, nu må det godt snart stoppe...grrr...

Dyyyb indånding, tænk positivt - mon så ikke mor-besøget går?! 

/Ida

Anmeld

22. juni 2009

Vingummien

Altså jeg varmede vand til grød når jeg havde muligheden for det, bare sådan det ik lyder som om han kun fik kold grød

Men er faktisk en god ide med sådan en termoflaske, men afhænger jo os af hvor tit du er nogen steder med dem hvor du får brug for det. for hvis man besøger folk, så kan man jo bare tage vand ved dem

Anmeld

22. juni 2009

Klitgaard

Min mens er også blevet anderledes der gør ik så ondt mens den er der,men ugen før den kommer er frygtelig jeg er så sur ,har ondt i maven og har mega ædeflip,det er så træls

Anmeld

22. juni 2009

anna-jonas

Hello you bitchy lady..........*S*

Ingen gen-opvarmning af grød...............termokande m. varmt vand og pulvergrød fra nestle eller andet mærke. Fungere fint, og er nemt at gå til. Tvillinger må jo gerne spise af samme ske og tallerken...........så du kan jo line dem op, og så bare skrufle det ind.

Underligt at du ikke får din mens. 1 uge med lede mens-smerter er da ulideligt.

Kan kun sende medfølende kram i.f.m din snarlige MOR invasion. Når min mor kommer og er her i et par timer............går der kun 5 min. før jeg vender det hvide ud af øjnene, og krummer mine tæer. Somme tider skal jeg også bide i mine knoer, for ikke at komme til at råbe af hende.

Anmeld

22. juni 2009

Milka

Anna-jonas skriver:

Hello you bitchy lady..........*S*

Ingen gen-opvarmning af grød...............termokande m. varmt vand og pulvergrød fra nestle eller andet mærke. Fungere fint, og er nemt at gå til. Tvillinger må jo gerne spise af samme ske og tallerken...........så du kan jo line dem op, og så bare skrufle det ind.

Underligt at du ikke får din mens. 1 uge med lede mens-smerter er da ulideligt.

Kan kun sende medfølende kram i.f.m din snarlige MOR invasion. Når min mor kommer og er her i et par timer............går der kun 5 min. før jeg vender det hvide ud af øjnene, og krummer mine tæer. Somme tider skal jeg også bide i mine knoer, for ikke at komme til at råbe af hende.

det var da smart at line dem op – det har jeg slet ikke tænkt på. så blir grøden jo ikke kold!

mht grøden tænkte jeg på at den var hjemmelavet og jeg så skulle ha den med. med pulveret er det jo ligesom med mme'en : )

Anmeld

22. juni 2009

anna-jonas

Netop..................man kan for nemheds skyld ta' pulvergrød med, når man skal på farten. Det fås jo også i økologiske varianter.

Har venner der har tvillinger...........og de linede dem op, og så var det ellers igang med skeen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.