vi fortsætter med skemaden herhjemme med lidt blandede resultater. i forgårs gik det rigtig godt, i går var det som om de havde glemt hvad de havde lært og her til morgen kunne luca godt men lilja ikke. faktisk grinte luca for første gang da hun fik frugtmos i morges – hun grinte HØJT og med mad i hele hovedet. jeg tror aldrig jeg har set noget så sødt i hele mit liv!
men her et par spørgsmål til jer kyndige damer:
må grøden varmes op igen i mikroen hvis den er blevet lidt kold? når den ene bøtte har spist har den altid mistet temperaturen til den anden ...
hvad gør i med grød når i er på farten? mælk kan jeg godt finde ud af at tilberede til den rette temperatur uanset hvor jeg er, men grød? det rækker min fantasi bare ikke til.
argh ... jeg har haft hidsige menstruationssmerter i en uge nu men har ikke set skyggen af blod. hvem var det der sagde at menstruationer blev mere ukomplicerede efter man har født? nårja, det var min læge. DET PASSER IKKE!
af samme grund har jeg bare været mega bitchagtig... min mor kommer om et par dage og jeg kommer helt op i det røde felt bare ved tanken og bliver sådan decideret sur. hun kommer for at hjælpe men ender altid med at stresse mig enormt. åh hun kan bare være det mest belastende – kvinden er dybt neurotisk, har jeg fundet ud af.
det var ikke sødt sagt, men jeg måtte bare ud med det
Anmeld