hjælp hvad gør vi..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

calibra

Dorthe1986 skriver:

I skal i hvert fald finde ud af hvordan det er med barsel under i hvert fald hendes uddannelse. Hvilken uddannelse er det? Hvad tænker i om at i skal have tid til både at gå i skole, hente barn fra institution, klare de daglige ting der nu er, og samtidig få lavet lektier? Det er ikke for st afskrække jer. Har selv fået min søn under uddannelse og selvom det for mit vedkommende har betydet at jeg har haft mere tid til ham, ens hvis jeg havde haft fuldtidsjob, så er det virkelig hårdt indimellem, at få det til at hænge sammen med skole :-)

Begge uddannelser er uden lektior jeg er i lære som mekaniker og hun er på noget rideskole agtigt.
Barsel uunder hendes uddanelse ved jeg ikke noget om pt, ved kun jeg kan tag 14 dage med fuld løn

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

calibra

CC23 skriver:

Kan i give dette barn hvad det har brug for af kærlighed, omsorg, mad, varm seng og tøj på kroppen? Er i klar til at sætte et barn før jer selv og give afkald på det afslappede ungdomsliv, sove længe, fester, venner der falder fra osv? For ellers ville jeg nok få en abort.

Til hver en tid
Vi havde snakket sammen om vi skulle prøve men var gået lidt væk fra det igen men nu ved vi ikke helt hvad vi skal

Anmeld

3. marts 2013

Dorthe1986

calibra skriver:

Begge uddannelser er uden lektior jeg er i lære som mekaniker og hun er på noget rideskole agtigt.
Barsel uunder hendes uddanelse ved jeg ikke noget om pt, ved kun jeg kan tag 14 dage med fuld løn

Men jeg synes i skal prøve at finde ud af hvordan og hvorledes med barsel med hendes uddannelse. Rider hun selv? For det er vist noget med det og graviditet.

Men hvis det ikke er et problem med hendes uddannelse og i ellers følerfor det, så er der jo ikke noget der forhindrer jer :-)

Anmeld

3. marts 2013

calibra

Dorthe1986 skriver:

Men jeg synes i skal prøve at finde ud af hvordan og hvorledes med barsel med hendes uddannelse. Rider hun selv? For det er vist noget med det og graviditet.

Men hvis det ikke er et problem med hendes uddannelse og i ellers følerfor det, så er der jo ikke noget der forhindrer jer :-)

Hun rider ikke selv og har ikke redet i 3 år efter hun faldt af og brækkede armen, men ved du hvordan og hvorledes det er med at gå rundt med heste, og mener også der er kør derude hvor hun er

Anmeld

3. marts 2013

Dorthe1986

calibra skriver:

ek

Hun rider ikke selv og har ikke redet i 3 år efter hun faldt af og brækkede armen, men ved du hvordan og hvorledes det er med at gå rundt med heste, og mener også der er kør derude hvor hun er

Jeg er godt nok i tvivl, men det er vel forholdsvis fysisk hårdt arbejde hun har? Så kan det godt være hun skal sygemeldes i noget af graviditeten, men jeg ved det ikke. Men hun skal finde ud af om det er muligt at holde barsel og så starte op igen, hvor man slap. Men det burde hun kunne ringe til noget studievejledning omkring. Hvis hun ikke ønsker at spørge direkte på uddannelsesstedet/praktikstedet.

Anmeld

3. marts 2013

Nemesis

Det er vel ret enkelt..vil i gerne have barnet..hvis ja, så er det sådan det er. Så er det med at blive så godt forberedt som muligt inden i bliver forældre.

Hvis i IKKE ved om i vil have barnet..så er spørgsmålet jo så om i skal have det..for hvis i virkelig ikke ved om i vil, så er jeres tvivl vel så stor at det nok ikke skal være nu?!

Jeg ville nok slet ikke sige noget til forældrene med mindre i vælger at beholde det..og så er det jo at sige det ligeud..evt. efter nf scanning med et billede.

Anmeld

3. marts 2013

calibra

Ved ikke helt hvad jeg sksl sige til det med hendes uddannelse den er ikke fysisk hård men igen skal de bære rundt på foder og lig..

Så jeg er lidt på bsr bund på det punkt. Men jeg tror bare hendes familie skal vide det før uddannelses stedet for ellers tror jeg de ringer til dem

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Hej!

Tillykke med den positive test.. I kan kun selv tage stilling til, hvorvidt i skal beholde det her barn eller ej, der skal I ikke tænke en dyt på hvad mor og far siger eller hvad vennerne siger, I er jo voksne mennesker

Mht. din kærestes uddannelse får hun jo bare sat den i bero imens hun er på barsel, det er der så mange der gør!

Og mht. økonomi, der er vores altså ikke den fedeste, vi er begge på dagpenge herhjemme, så vi har ikke ret meget at rykke med, men alligevel har vi fået ALT hvad der skal bruges til sådan en lille én, det handler bare om at købe brugt og holde øje med tilbud - der er virkelig mange penge at spare f.eks. på barnevogn hvis I køber den brugt frem for ny..

Også det sidste - i kan gøre utrolig mange ting ved at skulle fortælle det til de kommende bedsteforældre.. Det kan gøre total afslappet som vi gjorde, kommende farmor spurgte vi om hun synes hun var gammel nok til at blive farmor - den skulle lige fise ind, men så blev hun også overlykkelig.. og til mine egne forældre fortalte vi det egentlig bare som det var og havde taget en test med, så de kunne se det.. Men I kan også få lavet nogle krus eller noget hvor der står verdens bedste mormor, morfar, farmor, farfar på, hvis I synes det skal være lidt mere sjovt

Frem for alt, så mærk efter hvad i selv føler for!

Held og lykke med det hele!

Anmeld

3. marts 2013

calibra

Martsbaby skriver:

Hej!

Tillykke med den positive test.. I kan kun selv tage stilling til, hvorvidt i skal beholde det her barn eller ej, der skal I ikke tænke en dyt på hvad mor og far siger eller hvad vennerne siger, I er jo voksne mennesker

Mht. din kærestes uddannelse får hun jo bare sat den i bero imens hun er på barsel, det er der så mange der gør!

Og mht. økonomi, der er vores altså ikke den fedeste, vi er begge på dagpenge herhjemme, så vi har ikke ret meget at rykke med, men alligevel har vi fået ALT hvad der skal bruges til sådan en lille én, det handler bare om at købe brugt og holde øje med tilbud - der er virkelig mange penge at spare f.eks. på barnevogn hvis I køber den brugt frem for ny..

Også det sidste - i kan gøre utrolig mange ting ved at skulle fortælle det til de kommende bedsteforældre.. Det kan gøre total afslappet som vi gjorde, kommende farmor spurgte vi om hun synes hun var gammel nok til at blive farmor - den skulle lige fise ind, men så blev hun også overlykkelig.. og til mine egne forældre fortalte vi det egentlig bare som det var og havde taget en test med, så de kunne se det.. Men I kan også få lavet nogle krus eller noget hvor der står verdens bedste mormor, morfar, farmor, farfar på, hvis I synes det skal være lidt mere sjovt

Frem for alt, så mærk efter hvad i selv føler for!

Held og lykke med det hele!

Tusind tak for dit indlæg.
Det var dejligt at læse

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

calibra skriver:

Tusind tak for dit indlæg.
Det var dejligt at læse

I kan altid bare skrive, hvis I har brug for råd til billig babyopstart

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.