Sex og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. marts 2013

AnthonsMor

her var problemet aldrig, at vi var bange for der skulle ske noget, her var det lysten der forsvandt, kvalme, ømme bryster og uovervindelig træthed evig og altid..

Jeg tror at vi siden jeg blev gravid til sammen har haft sex 3 gange, på 9 måneder!
Jeg må også indrømme, at det har gået mig rigtig meget på, men jeg har været øm og hævet for neden, så det faktisk har været fysisk ubehageligt, at skulle have samleje.. Også kom maven, også kom babyspark, også stod min kæreste totalt af Han kunne ikke helt forene sig med, at han skulle have sex med mig når baby nærmest sparkede ham i maven

Jeg glæder mig til at have født og være kommet over de værste opstartsgener, så vi igen kan blive det kærestepar vi var før vi blev gravide, for det er altså længe siden!!

Jeg håber I får gang i det evt. efter NF? Husk at i aldrig selv kan skade barnet medmindre i virkelig har VOLDSOM sex, som kroppen slet ikke kan holde til

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Wish

Bertris skriver:

har haft samme følelse de første mange måneder i min graviditet, blødte hver gang efter sex, og snakkede med lægen om det gentagende gange, endte med at jeg fik en gynækelogisk undersøgelse hvor de også tog en celle prøve

mit problem var blot følsomme slimhinder, men vi havde perioder hvor  vi ikke turde have sex, men efter at være blevet forsikret af læger osv at intet vat galt gik frygten i sig selv

er i dag 37+6 og venter bare på prinsessen kommer ud

Puha .. tror først vi kommer op på hesten igen efter NF, men der er langtid til jo..

Men rart at vide man ikke er de eneste der har det sådan !

Anmeld

3. marts 2013

Wish

Kris89 skriver:

nej så dum er kroppen ikke, men man tænker jo at man roder rundt deromkring baby...

ved ikke når man har prøvet at miste uden at vide hvorfor det gik galt tror jeg bare frygten styrer alt...

Jae, det tror jeg også.. men man kan jo ikke gøre andet end at håbe den bliver der! .. 

Anmeld

3. marts 2013

Wish

Pessimisten skriver:

Puha, jeg har det desværre på samme måde. Jeg er i dag 9+1, og vi har ikke haft sex siden jeg havde ægløsning  

planen var at vi skulle i behandling, så var virkelig lykkelig over at det lykkedes naturligt. Og super skræmt over at det så nemt kunne gå galt!! Så de første par uger, var det slet ikke aktuelt. Både min kæreste og jeg var meget opmærksomme på min krop og de signaler jeg havde på graviditeten; konstant muren i underlivet og MØG ømme bryster. så det gav sig selv at sex ikke vare på tapetet. Men vi har stadig ikke haft sex  Og jeg tror desværre også at det skyldes, at jeg har svært ved at se min krop som noget min kæreste skal tænde på -lige nu er hovedfunktionen jo 'baby under construction'... Og så har jeg bare ikke den store lyst til sex!? 

Er ikke helt så bekymret endnu, men håber da at vi naturligt kommer tilbage i vores normale sex'rytme'..

Det eneste jeg kan trøste me. Er, at du ikkeer alene...

Stort Herfra 

Må ærgeligt indrømme at selvom det selvfølgelig måske også er træls for jer andre, så er det sq rart for mig at vi ikke er alene om at føle sådan ..

Meen håber da snart lysten kommer tilbage, og at vi tør igen,. 

Anmeld

3. marts 2013

Wish

Martsbaby skriver:

her var problemet aldrig, at vi var bange for der skulle ske noget, her var det lysten der forsvandt, kvalme, ømme bryster og uovervindelig træthed evig og altid..

Jeg tror at vi siden jeg blev gravid til sammen har haft sex 3 gange, på 9 måneder!
Jeg må også indrømme, at det har gået mig rigtig meget på, men jeg har været øm og hævet for neden, så det faktisk har været fysisk ubehageligt, at skulle have samleje.. Også kom maven, også kom babyspark, også stod min kæreste totalt af Han kunne ikke helt forene sig med, at han skulle have sex med mig når baby nærmest sparkede ham i maven

Jeg glæder mig til at have født og være kommet over de værste opstartsgener, så vi igen kan blive det kærestepar vi var før vi blev gravide, for det er altså længe siden!!

Jeg håber I får gang i det evt. efter NF? Husk at i aldrig selv kan skade barnet medmindre i virkelig har VOLDSOM sex, som kroppen slet ikke kan holde til

Så voldsom sex har vi ikke normalt hehe .. Det er vidst bare helt almindeligt hehe  ..   Meen håber da også der kommer gang i det hvertfald efter NF hvis vi ikke tør inden.. 

Men hvor er det træls med den skræk for at miste.. øv øv .. 

Puha, godt kvalmen ikk har ramt mig endnu, er ret heldig, men har desværre så ondt i babserne! .. puuuha .. 

Ej hvor er det længe siden for jer så! puuha, godt der ikke er langtid tilbage.. hehe 

Anmeld

3. marts 2013

AnthonsMor

Wish skriver:

Så voldsom sex har vi ikke normalt hehe .. Det er vidst bare helt almindeligt hehe  ..   Meen håber da også der kommer gang i det hvertfald efter NF hvis vi ikke tør inden.. 

Men hvor er det træls med den skræk for at miste.. øv øv .. 

Puha, godt kvalmen ikk har ramt mig endnu, er ret heldig, men har desværre så ondt i babserne! .. puuuha .. 

Ej hvor er det længe siden for jer så! puuha, godt der ikke er langtid tilbage.. hehe 

Tror det er.... 3-4 måneder siden vi sidst havde sex.. Men jeg har accepteret min kærestes holdning, og vi er absolut stadig lige forelskede, bare uden sex

Ja, har termin på torsdag, så håber det bliver omkring termin jeg føder, og at jeg så ikke skal bløde i flere uger bagefter, så vi hurtigst muligt kan genoptage vores lovelife

Anmeld

4. marts 2013

Wish

Martsbaby skriver:

Tror det er.... 3-4 måneder siden vi sidst havde sex.. Men jeg har accepteret min kærestes holdning, og vi er absolut stadig lige forelskede, bare uden sex

Ja, har termin på torsdag, så håber det bliver omkring termin jeg føder, og at jeg så ikke skal bløde i flere uger bagefter, så vi hurtigst muligt kan genoptage vores lovelife

hihi  Vi havde stillle og rolig sex igår ! Og ingen blødningen efter eller i dag  YES. 

håber der hurtigt kommer gang i sexen efter fødslen  

Anmeld

4. marts 2013

Wish

Martsbaby skriver:

hihi  Vi havde stillle og rolig sex igår ! Og ingen blødningen efter eller i dag  YES. 

håber der hurtigt kommer gang i sexen efter fødslen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.