Øhhh tænder ,,,,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

718 visninger
16 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Mca<3

Jeg var så klog at svare Dutte at det var for tideligt med tænder  Jeg er altså sikker på Alex har tandspidser der titter op i undermunden ,,, hmm ,, hele 2 tænder ,, Ej det kan ikke passe ??? Får sundheds pl. til at tjekke på fredag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Diana...

Jo jo min første tand tittet frem da jeg var 3 måneder   En fra min mødregruppe har os sin første tand  så selv om man sige tidligst 4 måneder og de sjældent ja så er det jo altså ikke lige altid det hænge sådan sammen  for der er nogen der får dem tidligere  Tillykke med tænderen 

Knus Diana

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Jamen de er faktisk ret tydelige , men tror sgu ikke på det alligevel , Han er 11 uger ???   Han har længe råbt meget hysterisk højt mens han har tygget voldsomt i sine hænder og savlet helt vildt ,,  Jeg må have en mere til at kigge he he farmand kan også se det men siger ligesom mig ,, jo vi kan se det men det er da ikke tænder ,,,, Meget underligt ,,

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

Jo jo min første tand tittet frem da jeg var 3 måneder   En fra min mødregruppe har os sin første tand  så selv om man sige tidligst 4 måneder og de sjældent ja så er det jo altså ikke lige altid det hænge sådan sammen  for der er nogen der får dem tidligere  Tillykke med tænderen 

Knus Diana

Det så ellers ud til at være hyggeligt i går   Ville gerne have været med ,, kom der så mange som der var tilmeldt ??

Anmeld

22. juni 2009

Muffinmus

Jamen det er normalt at man kan se spidser fler mdr før de rent faktisk vokser ud og bryder frem
Så det er heeeelt normalt for de fleste at man kan se det hvide ret tideligt.
Her kan man også sagtens se det hvide på begge tænder og den ene er næsten brudt igennem, men kun fordi den står højt, ikke fordi tanden vokser frem
Den ene kindtand er næsten brudt helt igenne og er sådan en høj bule af hvidt. Det må nlsten gøre ondt på hende for det er helt spændt ud. Tror dog igen ikke at det er fordi den er på vej, men fordi den sidder lidt for langt ude i forhold til de andre tænder.
Det med hænderne i munden er en del af deres udvikling jo..der gør 99 % af ungerne før eller siden
Men igen, nogle tænder kommer jo tidligt:-)
En grund regel jeg hørte var at hvis de ikke var brudt helt igennem på en uge var de ikke ved at få tænder, bare de stod bare og ventede

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Jamen det er normalt at man kan se spidser fler mdr før de rent faktisk vokser ud og bryder frem
Så det er heeeelt normalt for de fleste at man kan se det hvide ret tideligt.
Her kan man også sagtens se det hvide på begge tænder og den ene er næsten brudt igennem, men kun fordi den står højt, ikke fordi tanden vokser frem
Den ene kindtand er næsten brudt helt igenne og er sådan en høj bule af hvidt. Det må nlsten gøre ondt på hende for det er helt spændt ud. Tror dog igen ikke at det er fordi den er på vej, men fordi den sidder lidt for langt ude i forhold til de andre tænder.
Det med hænderne i munden er en del af deres udvikling jo..der gør 99 % af ungerne før eller siden

Huskede det ikke sådan med de store ,, Det er så tydligt at man kan tælle spidserne ,,, Vil da håbe han venter lidt endnu  Han skal ikke have hug tænder som 3 mdr ,,

Anmeld

22. juni 2009

Muffinmus

Tanja.. skriver:

Huskede det ikke sådan med de store ,, Det er så tydligt at man kan tælle spidserne ,,, Vil da håbe han venter lidt endnu  Han skal ikke have hug tænder som 3 mdr ,,

Kan godt huske det med  min søn..kun tælle spidser i 3 mdr før han fik sin føste tand!!!!Troede hele tiden at nu var det nu,, men den kom først da han var 7. 5 mdrHeldigt nok,, for ammede jo og så helst han ikke bed mig.
Her kan jeg tælle 5 tandspdser hos Tor, regner dog stadig med der gået et par mdr, men det kan  da være hun overrasker mig

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

MariaE skriver:

Kan godt huske det med  min søn..kun tælle spidser i 3 mdr før han fik sin føste tand!!!!Troede hele tiden at nu var det nu,, men den kom først da han var 7. 5 mdrHeldigt nok,, for ammede jo og så helst han ikke bed mig.
Her kan jeg tælle 5 tandspdser hos Tor, regner dog stadig med der gået et par mdr, men det kan  da være hun overrasker mig

Nårh ok , så jeg mere rolig    Så er de nok ikke på vej lige nu ,,

Jeg føler godt nok jeg kan mærke dem med neglen også ,,,,

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Tanja.. skriver:

Det så ellers ud til at være hyggeligt i går   Ville gerne have været med ,, kom der så mange som der var tilmeldt ??

der var 3 der meldte fra det var bare SÅ hyggeligt.

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Diana... skriver:

der var 3 der meldte fra det var bare SÅ hyggeligt.

Er lidt misundelig  Sjovt at se jer på billedet ,,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.