Guldklumpens hule 19+0

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. marts 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Jaa, min talje forsvinder ligeså stille 

haha ja den kan du godt vinke farvel til

- lad os håbe vores taljer kommer tilbage igen en dag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha ja den kan du godt vinke farvel til

- lad os håbe vores taljer kommer tilbage igen en dag

Jaaa tak Jeg har BRUG for min talje  Men, mange siger jo også at amningen er en god måde at tabe sig på igen

Anmeld

4. marts 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Jaaa tak Jeg har BRUG for min talje  Men, mange siger jo også at amningen er en god måde at tabe sig på igen

haha jeg var også ret glad for min, men det efterhånden længe siden jeg har sagt farvel til den

- altså, man forbrænder mere ved at amme, men langt de fleste spiser også tilsvarende mere når de ammer netop pga. den øgede forbrændning, men hvis man kan holde sig fra at spise mere så vil man tabe sig, men det ikke noget der bare sker helt af sig selv, som mange desværre tror

Anmeld

4. marts 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

haha jeg var også ret glad for min, men det efterhånden længe siden jeg har sagt farvel til den

- altså, man forbrænder mere ved at amme, men langt de fleste spiser også tilsvarende mere når de ammer netop pga. den øgede forbrændning, men hvis man kan holde sig fra at spise mere så vil man tabe sig, men det ikke noget der bare sker helt af sig selv, som mange desværre tror

Nej, det har du ret i Jeg frygter også bare at jeg kommer til at spise hele tiden på min barsel, måske nogengange af ren kedsomhed 

Anmeld

4. marts 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Nej, det har du ret i Jeg frygter også bare at jeg kommer til at spise hele tiden på min barsel, måske nogengange af ren kedsomhed 

ofte er det også hurtige og usunde løsninger der ryger ned - når man sidder med en nyfødt har man sjældent tid til at stå og anrette det helt store sunde måltid (har jeg ladet mig fortælle)

Anmeld

4. marts 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

ofte er det også hurtige og usunde løsninger der ryger ned - når man sidder med en nyfødt har man sjældent tid til at stå og anrette det helt store sunde måltid (har jeg ladet mig fortælle)

Dét er så dér vi skal have opdraget vores mænd til at lave mad til os

Anmeld

4. marts 2013

FrkZier

emmagirl skriver:

Dét er så dér vi skal have opdraget vores mænd til at lave mad til os

men de går jo ikke  hjemme hele dagen sammen med os under hele barslen :p

Anmeld

4. marts 2013

mommy1991

FrkZier skriver:

men de går jo ikke  hjemme hele dagen sammen med os under hele barslen :p

Nej, men så må de forberede noget god aftensmad som der så er rester af dagen efter  

Anmeld

4. marts 2013

Miss Church

emmagirl skriver:

Så hedder det 19+0 og 20. uge - 1 uge fra at være halvvejs!!!! 

Vægten siger indtil videre +3,6 kg, synes det lyder af lidt meget, især fordi de er kommet på de seneste par uger. Men, det er vel normalt nok, tænker jeg... 

Jeg har det bare stadig rigtig godt og eeeeelsker at vise min begyndende tykke mavse frem!! Og kan slet ikke vente til den 13. marts, hvor vi skal til MD-scanning og forhåbentlig se et sundt og raskt barn, og måske den afslører kønnet??? 

Hvor er du bare fin Sikke den vokser 

Det bliver spændende med MD-scanningen. I må glæde jer helt vildt til at se den lille bebs igen 

Anmeld

4. marts 2013

mommy1991

Miss Church skriver:

Hvor er du bare fin Sikke den vokser 

Det bliver spændende med MD-scanningen. I må glæde jer helt vildt til at se den lille bebs igen 

Taak Ja, synes også der er sket en del den sidste uge! 

Det bliver så dejligt at se den lille igen! Glæder mig til at få kønnet at vide  

Og tillykke med 37+0 - det er så flot! Jeg tror faktisk aldrig jeg har hørt om en tvillingegraviditet der er nået så langt  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.