må jeg se Jeres spiseborde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

549 visninger
4 svar
0 synes godt om
3. marts 2013

henh01

Vi vil gerne have nyt spisebord, men mangler lidt inspiration.

Vi vil gerne have et træ bord med hvidt stel, men det er svært lige at finde det rigtige

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. marts 2013

Mamalou

Jeg har et retro teaktræs bord, hvor jeg har malet bordpladen i en sort lak. Det lyder ikke til at være det du søger, så du slipper for billede

Du kunne finde et gammelt afsyret bord, hvor understellet males i en hvid højglas maling. Det tror jeg vil være rigtig flot! Hvis du har mod på at springe ud i sådan et projekt Eller ved jeg at Idé møbler har et lyst træbord med hvide ben... 

Vh. Louise

Anmeld

4. marts 2013

Mamalou

Jeg kan desværre ikke finde det spisebord jeg nævner, det kan være at de har taget det ud af deres sortiment - øv.

God jagt

Anmeld

4. marts 2013

mth1987

henh01 skriver:

Vi vil gerne have nyt spisebord, men mangler lidt inspiration.

Vi vil gerne have et træ bord med hvidt stel, men det er svært lige at finde det rigtige

Vi har et helt hvidt træbord med hvide stole (gammelt og rustikt) det er noget vi har købt på en auktion i Sverige (min mor køber svenske møbler og ordner dem og sælger og så sku vi jo lige med en dag og fandt så vores spisebord) sæderne på stolene var ret grimme så dem har vi ombetrukket kan desværre ikk tage billede da vi er midt i flytterod og bordet er taget i brug til vasketøj og pakkasser

Anmeld

4. marts 2013

Bshizzle

Vi har et stort Hvidt bord med sådan nogle metal/stål ben.. 

Men vi skal ha byttet det ud til et tykt rustikt istedet, da det vil passe bedre ind. 

- Kan ikke lige vise billede da vi lever i flytterod. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.