latex fri kondom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.252 visninger
6 svar
0 synes godt om
3. marts 2013

Anonym trådstarter

Hej 

Min kæreste og jeg venter barn, og derfor kommer der jo efter fødslen til at være de 8 uger hvor man ikke må have sex uden kondom. 
Problemet er blot at kæresten simpelthen ikke kan gennemføre et sammeleje med kondom på, vi har snakket om at prøve med latexfri kondomer, for at se om det ville kunne "løse" problemet. 

Mit spørgsmål er så, hvor kan man finde latex fri kondomer til forholdsvis billige penge, og hvordan er størrelsen på dem i forhold til alm. kondomer? 

- ved godt de generelt er dyrer end alm kondomer. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. marts 2013

Miss Church

Anonym skriver:

Hej 

Min kæreste og jeg venter barn, og derfor kommer der jo efter fødslen til at være de 8 uger hvor man ikke må have sex uden kondom. 
Problemet er blot at kæresten simpelthen ikke kan gennemføre et sammeleje med kondom på, vi har snakket om at prøve med latexfri kondomer, for at se om det ville kunne "løse" problemet. 

Mit spørgsmål er så, hvor kan man finde latex fri kondomer til forholdsvis billige penge, og hvordan er størrelsen på dem i forhold til alm. kondomer? 

Man kan købe dem hos Matas eller på apoteket med de er mega dyre  Jeg har latex-allergi, så vi brugte latex-fri kondomer inden jeg blev gravid. Vi købte dem på nettet. Der var de noget billigere, men de koster stadig mere end normale. Jeg tror størrelsen er den samme  

Min kæreste siger dog at han husker de er mindre hehe

Anmeld

9. marts 2013

Charlotte Nielsen

Jeg tror det er nemmest bare at hoppe ned på apoteket og købe dem. Latex-fri kondomer er som regel ikke noget jeg tror der bliver solgt ligeså meget af, og vi har selv stået i en situation hvor vi skulle bruge dem, og ingen af de online kondomerier vi normalt bruger (såsom kondomvarehuset og gocondom.dk), havde dem til salg ret billigt. Tror faktisk ikke engang jeg kunne finde latex-fri kondomer hos nogle af dem

Så bare hop ned på apoteket og køb kondomerne, det er nok det nemmeste. Og god vind med fødslen! 

Btw.. Min kæreste fandt dem til ca. 39 kr. for 10 kondomer. Det er jo en okay pris, så den kan du gå efter. 

Anmeld

31. august 2014

Michaelch20

Charlotte: Der er mange der ikke tør at gå ned og købe kondomer offentligt, derfor sker det også at mange simpelthen ikke for brugt kondom selvom det er så vigtig.

Jeg skal lige sige at, jeg selv er en af dem der har det bedst med at købe kondomer online. Jeg synes ikke det er svært at finde latexfri kondomer, køber altid mine latexfri kondomer  https://www.coolkondom.dk/kategori/latexfri-kondomer her, de har et lille, men godt udvalg og så er jeg super tilfreds med deres service, leveringstid og ikke mindst den tryghed ved når jeg modtager pakken kan ingen se hvor den kommer fra ( Vil helst ikke have mine forældre skal vide, at jeg køber kondomer  .. selvom det jo er helt normalt 

Jeg har selv fundet ud af hvor vigtig det er, at bruge latexfri kondomer, for det er bestemt ikke sjovt at være allergisk overfor kondomer 

Anmeld

31. august 2014

Timmner

Anonym skriver:

Hej 

Hvorfor skal man bruge kondom de første 8 uger efter fødslen ?? Det får jeg sku da aldrig min kæreste til

Anmeld

31. august 2014

Mom

Profilbillede for Mom
Timmner skriver:

Hvorfor skal man bruge kondom de første 8 uger efter fødslen ?? Det får jeg sku da aldrig min kæreste til

Fordi risikoen for infektion er ret stor i op til 8 uger efter fødslen. Man har jo i og for sig et sår inde i livmoderen som skal hele og derfor beskyttes mod bakterier...

Anmeld

31. august 2014

Anonym trådstarter

Nu er tråden jo noget gammel, men endte faktisk med at hver gang vi forsøgte (selv med latex fri) kiksede det, men vi "kom til" at gøre det 2-3 gange uden noget, og der skete heldigvis intet
er spændt på hvordan det kommer til at gå denne gang når jeg har født (termin om et par uger igen) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.