denne beretning er skrevet til min dejlige dreng som kom ud til os d. 30/10-12
efter veer i 3 dage uden de ville tage til 
Veerne startede kl, 04,40 og jeg vækkede din far. vi stod op og tog det hele meget stille og rolig, for de var endnu ikke så kraftige... vi ringede til FG og til mormor som skulle være med til fødsel... hun kom 05,15 og hentede storesøster som skulle hos moster mette, og så skulle vi bare mødes på sygehuset... kl. 05,40 begynder vi og gå ud af døren, der synes jeg veerne gør nas... og der er nu 3 min. imellem hver vee
Efter 10 min. kørsel er veerne ulidelige og kommer rimelig hyppigt... far måler det til at der er 30 sek. imellem nogle af de sidste inden vi når sygehuset, så han kører lidt mere end man må 
vi kommer derover kl. 06,10, går op og bliver taget imod... jeg bliver lagt i seng seng, og får målt veernes kraft og det hele... der bliver tjekket... 7 cm åben :O
så skal mor her på wc og det skal gå stærkt.... far og jeg går derud da jeg allerede har fået sommerfugle på lenden (dem med stød), og ind til sengen igen.... veerne er stærkt og gør ondt, men vandet er ikke gået endnu.... sådan går det frem og tilbage i nogle timer.... (mormor ankom 06,45, da hun skulle lidt langt med storesøster)
kl. 07,45 bliver jeg igen tjekket hvor meget jeg har åbnet mig, for jeg har smerter og er ved at være meget træt fordi veerne er så hyppige... hun mærker, og samtidig føler jeg at jeg skal presse, og kommer til at gøre det lidt... og ud kom vandet....
nu følte jeg virkelig at jeg skulle presse, og de fik travlt med at gøre stue, seng, og det hele klar til en lille ny.... pludselig bliver der fyldt på stuen, to læger, 4 jordemødre, far, mor og mormor.... den ene læge siger, i skal have hende om på siden nu, og det hele går meget stærkt... hører på et tidspunkt en sige jeg har bestilt tid til kejsersnit, hjertelyden er meget lav og kritisk... da jeg hørte dette tænkte jeg med mig selv at de kan de glemme alt om... mig om på siden, hører hjertelyd, og så op på alle fire.... Lægen klapper mig på skulderen og siger til de andre, afbestil KS og se at få det barn ud... jeg kan love dig for jeg kunne presse... 3 gode presseveer og 25 min. efter kommer der den smukkeste og helt fantastiske dreng jeg nogensinde har set....
min dejlige søn er født kl. 09.10 d. 30 Oktober 2012 
vejede 4000 gr. og målte 52 cm....