Gode råd til en hostende kvinde (gravid)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.827 visninger
8 svar
0 synes godt om
2. marts 2013

Azooo

Ja har hostet i noget tid og er ved at blive træt af det.. Er i 30. Uge gravid. Har været til lægen endda to gange uden at for noget hjælpe middel .. Jeg skal bare holde mig varm og drikke varmt ? Hmm jamen .. Tjah nogen der kan hjælpe lidt.. Hva kunne være godt at drikke af varme osv?? Håber nogen kan hjælpe her da jeg intet får af de her tyske læger ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Frejsmor

Te med honning er godt, honning smørre halsen..

Du må også gerne tage strepsils, hvis du kan få fat i sådan nogle..

God bedring!

Anmeld

2. marts 2013

B&J

jeg bruger og brugte da jeg var gravid mentholatum til at smørre på brustet og ryggen det hjælper mig så jeg ikke hoster som en besat... for alt det andet hjælper ikke, så sørger jeg for at der er rimelig køleligt i soveværelset. og lufter godt ud inde i stuen osv også drikker jeg masser af vand

Anmeld

2. marts 2013

M (:

Azooo skriver:

Ja har hostet i noget tid og er ved at blive træt af det.. Er i 30. Uge gravid. Har været til lægen endda to gange uden at for noget hjælpe middel .. Jeg skal bare holde mig varm og drikke varmt ? Hmm jamen .. Tjah nogen der kan hjælpe lidt.. Hva kunne være godt at drikke af varme osv?? Håber nogen kan hjælpe her da jeg intet får af de her tyske læger ..

Her er den bedste kur te med mælk og honning - jeg hoster nu på 2. uge..

Anmeld

2. marts 2013

Azooo

Frejsmor skriver:

Te med honning er godt, honning smørre halsen..

Du må også gerne tage strepsils, hvis du kan få fat i sådan nogle..

God bedring!

Tak for svar..
Kan prøve og finde hvis jeg kan

Anmeld

2. marts 2013

Azooo

B&J skriver:

jeg bruger og brugte da jeg var gravid mentholatum til at smørre på brustet og ryggen det hjælper mig så jeg ikke hoster som en besat... for alt det andet hjælper ikke, så sørger jeg for at der er rimelig køleligt i soveværelset. og lufter godt ud inde i stuen osv også drikker jeg masser af vand

Tak for svar
Drikker masser af vand og med nyt frisk luft i huset osv.. Må prøve at finde det mentholatum..

Anmeld

2. marts 2013

Azooo

M (: skriver:

Her er den bedste kur te med mælk og honning - jeg hoster nu på 2. uge..

Tak for svar..
Det drikker jeg også lige nu faktisk..
Godbedring til dig også .. Så mange er blevet ramt af den her virus halløj ..

Anmeld

2. marts 2013

B&J

Azooo skriver:

Tak for svar
Drikker masser af vand og med nyt frisk luft i huset osv.. Må prøve at finde det mentholatum..

det syntes jeg du skal prøve det er så godt også til læberne og under næsen når den er rød og træls

Anmeld

2. marts 2013

M (:

Azooo skriver:

Tak for svar..
Det drikker jeg også lige nu faktisk..
Godbedring til dig også .. Så mange er blevet ramt af den her virus halløj ..

Ja, vi er rigtig mange.. Her er lægens dom influenza trods vaccine, så der er ikke andet at gøre end at vente tålmodigt!

God bedring! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.