Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
LuLy skriver: Det er præcis det samme her, jeg er 30+6 og min baby i maven er også tit vågen hele dagen. På trods af at jeg arbejder i butik og bevæger mig hele dagen hvilket man jo skulle tro lullede ham i søvn. Men nej han tonser rundt non stop og falder først til ro ved 22-23 tiden .
Det er præcis det samme her, jeg er 30+6 og min baby i maven er også tit vågen hele dagen. På trods af at jeg arbejder i butik og bevæger mig hele dagen hvilket man jo skulle tro lullede ham i søvn. Men nej han tonser rundt non stop og falder først til ro ved 22-23 tiden .
Anonym skriver: Hvilket jo er en dejlig ting.Men har aldrig oplevet at baby har været vågen lige fra i morges og til nu uden at sove.Og baby er begyndt at sove meget ellers på det sidste.Er det så normalt med sådan en livlig dag? Er i uge 34.
Hvilket jo er en dejlig ting.Men har aldrig oplevet at baby har været vågen lige fra i morges og til nu uden at sove.Og baby er begyndt at sove meget ellers på det sidste.Er det så normalt med sådan en livlig dag? Er i uge 34.
De har ligesom os dage med meget energi og dage med knap så meget energi, så mon ikke det er en af de dage med meget energi? Jeg har også dage hvor jeg synes baby er ekstra aktiv i forhold til de andre dage
Anonym skriver: Hi hi det da utroligt de ikk skal sove lidt så.Syns bare det mærkeligt at baby plejer at sove meget og pludselig så holder den fest derinde i flere timer.
Hi hi det da utroligt de ikk skal sove lidt så.Syns bare det mærkeligt at baby plejer at sove meget og pludselig så holder den fest derinde i flere timer.
Martsbaby skriver: De har ligesom os dage med meget energi og dage med knap så meget energi, så mon ikke det er en af de dage med meget energi? Jeg har også dage hvor jeg synes baby er ekstra aktiv i forhold til de andre dage
Anonym skriver: Jeg tror du har ret.i dag har baby været som den plejer og sovet en del og været vågen igen. det har nu været meget rart. der var ikke ro på overhovedet på noget tidspunkt i går.
Jeg tror du har ret.i dag har baby været som den plejer og sovet en del og været vågen igen. det har nu været meget rart. der var ikke ro på overhovedet på noget tidspunkt i går.
Og de dage hvor de er ekstra aktive synes jeg faktisk er hårde!! Så hellere en lidt afslappet baby
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128