(marts) Jeg har adopteret en kat

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
6 svar
0 synes godt om
22. juni 2009

Henni

Jeg har fået en kat. Dens tidligere ejer var den psykist syge mand der begik selvmord i næstved zoo. Katten hedder dino og er 2 år, han er vildt kælen og kæmpe stor. Vi er ikke 100 % sikre på om vi kan beholde ham, men den havde ikke andre steder at tage hen så nu må vi se hvordan det kommer til at gå.

Jeg sætter et link ind hvis der er nogle der vil vide mere om historien, men vær lige opmærksom på at der står at manden var blevet delvis ædt af tigerne og det passer altså ikke.
http://nyhederne-dyn.tv2.dk/krimi/article.php/id-22592782.html

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2009

Mca<3

Puha da hvor tragisk altså ,,,

Håber du kan få lov til at beholde katten

Anmeld

22. juni 2009

Henni

Tanja.. skriver:

Puha da hvor tragisk altså ,,,

Håber du kan få lov til at beholde katten

Ja det er rigtig tragisk. Vi håber også at vi kan beholde ham for han er virkelig dejlig, men der er desværre noget allergi i min familie og vi er ikke sikre på om det kommer til at gå, men lige nu ser vi tiden an

Anmeld

22. juni 2009

Mca<3

Henni skriver:

Ja det er rigtig tragisk. Vi håber også at vi kan beholde ham for han er virkelig dejlig, men der er desværre noget allergi i min familie og vi er ikke sikre på om det kommer til at gå, men lige nu ser vi tiden an

Det kan jeg godt forstå

Anmeld

22. juni 2009

Muffinmus

årh hvor sødt
Katte er nogle dejlige dyr, men helt sin egen..har selv haft 3 og har nu 2 stk tilbage

Anmeld

22. juni 2009

Diana...

Ihh hvor er det sødt af jer. Elsker katte vi har os haft 3 men nu 2 tilbage men vi skal da helt klar have flere.

Anmeld

22. juni 2009

Henni

Han kom i Fredags og han passer bare ind som om han altid har været her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.