Egoistiske mænd under Graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

558 visninger
6 svar
4 synes godt om
2. marts 2013

Anonym trådstarter

Halløj! 
Er der andre end mig, som har en følelse af at have en mand, hvor man ikke føler at han interessere sig for sin graviditet og ikke er god til at tackle ens hormonelle udskejlser og handler meget egoistisk? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

B&J

HUSK!!! din mand ved ikke hvordan det er at være gravid eller hvad du går igennem hvad du føler / mærker osv...

snak med ham omkring det hele...

Anmeld

2. marts 2013

mth1987

Nej jeg har en skøn mand der varter mig op i hoved og røv mest fordi jeg har det skidt altså han interessere sig ikk så meget for min mave og alt det men han brokker sig ikk og synes bare det er sødt når jeg begynder at tude over latterlige ting. 

Anmeld

2. marts 2013

AnthonsMor

Anonym skriver:

Halløj! 
Er der andre end mig, som har en følelse af at have en mand, hvor man ikke føler at han interessere sig for sin graviditet og ikke er god til at tackle ens hormonelle udskejlser og handler meget egoistisk? 

Nej, jeg har en mand der gerne vil høre alt og se alt og være med til alt!

Du er nødt til at huske på, at en mand ikke har den fjerneste idé om hvad vi gennemgår som gravide.. De har problemer med at sætte sig ind i det fordi det ikke ligger i deres natur at vide hvordan det er at være gravid.. Det er 10 gange nemmere for en anden kvinde, som endnu ikke har været gravid, at sætte sig ind i hvordan man har det som gravid!

Og hvis du føler, at han ikke interesserer sig for dig og barnet imens du er gravid, så tag snakken med ham om det!

Anmeld

2. marts 2013

Viventerjer

Anonym skriver:

Halløj! 

Det faktisk lidt komisk du skriver dette indlæg, lige i det jeg selv overvejer at skrive et lign indlæg,

Har idag selv været oppe og skændtes med en mand der blev fornærmet over jeg ikke kunne stå i køkkenet og hjælpe med og tømme og fylde opvaskemaskkinen, efter der var lavet mad i køkkenet. Jg har mega kvalme, og kan ikke stå i den mados .. Det endte med han sagde jeg ikke havde kvalme, jeg var dogen og nu skulle jeg ikke brokke mig over endelig at være gravid!! F*** jeg er ked og skuffet lige nu.. Så nej du bestemt ikke alene !!

Skal siges jeg har haft en mand der igennem hele forløbet har været rimelig forståelig over for min situation.. Til tider kommer der bare sådan nogle diskussioner og den var særlig stor idag

Anmeld

2. marts 2013

C-Dog

Anonym skriver:

Halløj! 

Både ja og nej. Min mand var fantastisk på nogle punkter og en røv på andre. Men jeg er jo heller ikke perfekt- så jeg ville være noget dobbeltmoralsk at forlange det af ham Og jeg tror måske det er nemmere at se når andre er egoistiske - end det er at se når man selv er det.
Hvordan er din mand/kæreste da?

Anmeld

2. marts 2013

Miss Church

Sådan har jeg det heldigvis ikke. Min kæreste har være, og er stadig, en helt igennem fantastisk støtte i min graviditet  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.