hjælp ang test??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

304 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. marts 2013

Anonym trådstarter

Håber nogen kan hjælpe mig.. Jeg er på p piller og skulle have haft min mens i går men den er ikke kommet. Har testet i går helt negativ og testede i dag også negativ. Men nu har jeg lige kigget på testene og den fra i går er stadig negativ men fra i dag er der svag streg på. Ved godt at efter 5 min kan man ikke regne med testen men alligevel??
Andre som har prøvet det og som var gravide??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. marts 2013

Christina :-)

Anonym skriver:

Håber nogen kan hjælpe mig.. Jeg er på p piller og skulle have haft min mens i går men den er ikke kommet. Har testet i går helt negativ og testede i dag også negativ. Men nu har jeg lige kigget på testene og den fra i går er stadig negativ men fra i dag er der svag streg på. Ved godt at efter 5 min kan man ikke regne med testen men alligevel??

Har prøvet det men ikk gravid

Anmeld

2. marts 2013

M (:

Anonym skriver:

Min første test var negativ, men blev (meget) svagt positiv over tid. Jeg var gravid (dog ikke på p-piller). 

Anmeld

2. marts 2013

Anonym trådstarter

Håber ikke jeg er gravid netop derfor jeg er på p piller og har taget dem hver dag men min mens plejer at være ret præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.